szülinap

2010.10.28. 10:19

Na ez is megvolt. Hétfőn faterommal ittunk ( előre a medve bőrömre ), kedden jöttem haza. Tegnap meg Dorkával ünnepeltünk. Mozi, vacsi, szex ahogy a nagykönyvben meg van írva, jó volt.

Napközben még üzent vidéki meg az ex, aztán ennyi. Jól esett. A rokonság persze nagyon nem erőltette meg magát hogy köszöntsön. Nem mintha hiányozna. Csak korábban legalább a látszat fontos volt. Nem is tudom, de jobb így. Az álszent ünnepek amikor egy nap alatt akarunk behozni egy évet valahogy sosem tetszettek.

Most kicsit elgondolkoztam. Illetve nem is most, hanem mikor autóztam hazafelé. Hogy megint megvan az esély egy normális életre. Végülis ezt akartam. Visszagondolva az utóbbi egy-másfél évben rendesen szét voltam zuhanva. Persze a meló okés, meg éltem is rendesen de olyan se füle se farka állapot volt ez.
Kíváncsi vagyok sikerül-e újra felépítenem azt amit annak idején elkezdtem. Az alapokra tervezek egy évet. Aztán ha alakul a dolog akkor folytatjuk, ha meg beüt valami akkor elgondolkozom az emigráláson.

Van még időm, talán a harmincöt az még nem öreg...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr952404659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.28. 10:36:09

Sok boldogot Neked, és váljanak valóra a terveid!!! :)))
Most már ezt is tudom... ;)

vagyok, aki vagyok... 2010.10.28. 16:31:37

hip-hip-hurrrrrááááá!!

ha a rokonság nem akar, majd mi megyünk szülinapra, névnapra, ... esküvőre, keresztelőre :D

sing-lee 2010.10.29. 10:15:55

@vagyok, aki vagyok...: jöhettek, mindenki meg lesz hívva :D
És köszi-köszi-köszi

kozgaztanar 2010.10.29. 11:05:03

nem, nem öreg. :)
happy, happy to U!

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.10.29. 21:10:45

Boldog szülinapot nagyfiú! :)

aJeti 2010.10.30. 09:58:06

de, de öreg :D
micsináljunk, így megy ez. heppi borzdéjt.

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.10.31. 10:52:56

Jajj, hát Szinglikém, Boldogot így utólag is! :)
Mikor lesz az ünneplés? :) Vagy már lemaradtam? :(

sing-lee 2010.11.01. 11:20:13

@érzelmikáosz: hát esetleg bepótolhatjuk :)

díva naíva 2010.11.04. 20:42:21

Huuuh, még éppen benne vagyok a 8 napban, úgyhogy utólag is nagyon sok boldogot és normális életet kívánok neked, pont úgy, ahogy szeretnéd :))) és én is jövök :))
süti beállítások módosítása