halloween

2010.11.01. 11:41

Mit is csinál ilyenkor az ember? Bejön dolgozni :D

Na nem kell sajnálni, duplán fizetik meló meg alig. Meg úgyis csak hatórázunk ma, főnöki engedéllyel, mert megy moziba és milyen lenne ha mi meg itt xopnánk..úgyhogy háromkor lépek is.

Dorka elém jön ha minden igaz. Kezd aktiválódni. Tőle szokatlan módon a múltkor fel is hívott. Csak lestem. Tavaly tuti hogy egyszer sem hívott föl a három hónap alatt. Asszem valamit jól csinálok...legalábbis szombat reggel nem volt panasz.


Ami érdekes hogy most úgy áll a dolgokhoz ahogy én akartam anno. Ugyanis sosem vagyunk együtt két napnál többet. Most úgy nézett ki a hétvége hogy péntek ottalvás, szombat kora délután ki-ki dolgára és két nap szünet. Ma randi, aztán a héten kb. még egy és utána megint csak a hétvége lesz valamiképp együtt. És ezt ő szorgalmazta így aminek őszintén örülök. Nem szeretném ha állandóan magyarázkodni kellene hogy ha kicsit egyedül akarok maradni, így meg szépen van időm magamra (meg neki is magára). Kíváncsi vagyok ez meddig lesz így. A múltkor eljátszottam a gondolattal hogy mi lesz jövő ilyenkor. Meg később. És kíváncsian várom. Különösen arra való tekintettel hogy a múltkor szóba került a káma szutra. Mondtam is neki hogy megveszem és végigmegyünk rajta. Azt mondta jövő nyáron jöhet, addig használjam a fantáziámat.

Persze vannak dolgok emellett is. A főnök beintett a fizummal kapcsolatban. Nem tudom nyafogtam-e már emiatt, de a lényeg hogy az őszre beígért emelést konkrétan addig mismásolta amíg nem lett belőle semmi. Amikor pedig ezt szóvá tettem neki akkor úgy gyurcsányosan közölte velem, hogy ha nem tetszik akkor elmehetek. És milyen a sors, rá egy hétre felhívott egy fejvadász. A Duna túloldalán lenne meló, kb ugyanaz a pozíció mint itt, csak éppen használhatnám az angolt napi szinten meg a pénz is bejöhetne amire itt már nem sok esély van. Állítólag a cégnek tetszik az papírom és a héten várható egyeztetés interjúra. Ha bejön a dolog akkor kíváncsi leszek a főnök arcára...

Happy halloweent mindenkinek. Este gyertyát gyújtok. Temetőbe nem megyek, messze vannak a halottaim, én így emlékezem.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr512413338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.11.02. 09:48:53

hajrá! a főnök arcát megnézném, amikor beintesz... lécci vedd fel a mobiloddal!!! :)

díva naíva 2010.11.04. 20:39:18

tetszik ez a szingli :)) valahogy pozítiv vagy megint és hála égnek most nem az unicumtól ;)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.11.14. 18:39:27

Hű, Szingli, mikor írod már meg mi lett az interjún? Vagy már cuccolsz is az új helyedre és ezért nincs időd írni??? :D

irkafirka 2010.11.15. 20:31:25

Fickóóó! Mivammá???
süti beállítások módosítása