január, te csodás

2011.01.05. 14:38

Burzasztó ez az év eleje. Sehol semmi nem történik, mintha az emberek az ünnep fáradalmait pihennék.

Tegnap focit terveztem a haverokkal, de délben megfájdult a fogam. Délutánra sikerült is időpontot kapnom egy "olcsóbb" fogászatra. Így 13 Mátyás Király bánta csak, meg az egyik régi amalgám tömésem a dolgot. Most már szép fehéren feszít a régi-új fogam, úgyis terveztem már ezt. Még van két ilyen (amalgámos) fogam, meglátjuk az adóátrendezés mennyit hagy a zsebemben és lehet hogy februárban megyek vissza.

De miközben készült a remekmű azon gondokodtam, hogy milyen anyagias világ ez. Ennyi pénzért úgy körülugráltak, hogy öröm volt nézni. Nincs várakozás, nincs bunkóskodás, csak mosolygás meg profi meló. Legszívesebben lemondanám a tb hozzájárulásomat aztán amit ezzel spórolok abból vígan fizetném a maszekot. Mindenki jól járna kivéve az állam...hmmm, asszem ez nem lesz járható út még egy ideig.

A nyugdíjrendszerből meg kizártam magam. Január harmadikán. Isten veled állami nyugdíj, ha még leszel úgy harminc év múlva majd meglátjuk jó ötlet volt-e. Ha meg pár éven belül lezúzzák a magánnyugdíjrendszert is akkor lépek. Valami jó messzi helyre, nehogy véletlenül eszembe jusson hazajönni majd. Addig meg marad a robotolás...csak a főnök meg ne lássa hogy ásítozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr342562568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2011.01.10. 11:29:02

hú, de tökös vagy. azannya.

díva naíva 2011.01.19. 15:50:17

hát én is kezdeményezném, ha lehetne, hogy a nem kevés tébé járulékomat had fizessem már egy magán-tb biztosítónak, akkor csak az ő magánkórházukba kezeltetem magam, de sajna ezt még csak nyugaton láttam és Vikinek nagyon nem érdeke, hogy ezt megengedje nékünk, így marad a tébé fizetés meg a magánpraxis plussz pénzért... na mindegy..
süti beállítások módosítása