Új albérlet - the beginning

2011.01.11. 12:25

Na eljött a nagy nap! Péntek este hétkor találkozó a tulajjal az "új" lakásban, zsebem kitömve zsével, munka után indulás. Időben érkezem, tulajnéniék a másik lakásukban laknak (majdnem szomszéd), ott írjuk alá a papírokat. Ingatlanos elteszi a részét, látszik rajta a megkönnyebbülés, meg hogy gyakorlatilag a semmire keresett hatvan pénzt. Indulás föl, kulcsok, kalap kabát.

Ajtó nyílik, tulajnéni mutogatja a dolgokat...ugye milyen szép lett a nappali meg a szoba? De hát nem fehéret beszéltünk? Igen, viszont a festő szerint jobb a sárga és azzal festett. Grrrrrrrrrrrr, na a szar elöntötte az agyamat. Kimaradt az előző lakásból a bekevert cucc és feldobták ide. Fasza, komolyan egy pillanatra felrémlett bennem, hogy pénz vissza és lépek a picsába. Aztán kicsit még hallgattam és elhatároztam hogy lefestem majd magamnak, ha nem tudom megszokni.

Ja a tulajnéni. Igazából a fia nevén van a kecó, de a gyerek vidéken lakik, a néni meg itten úgyis közös képviselő, meg amúgy is, úgyhogy a napi problémákkal őt kell majd megtalálnom. Szokásos ráérős, mindenrőltudós, vigyázni kell vele, de ahogy nézem talán el tudom majd kerülni. A fia meg nagyjából egykorú velem, de ő tényleg mellékszereplő az ügyben, havonta egyszer felveszi a lét és eltűnik majd, ha minden igaz.

Szal megkaptam a kérót, kicsit még bazsajogtunk aztán irány "haza" a régi kecóba. Utoljára aludtam füldugóval, asszem ezt egy életre mondhatom. Kezdődhet a cuccolás...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr292576370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2011.01.11. 14:28:34

majd ne felejtsd el megszámolni a sarkokat! :)

vagyok, vagy nem 2011.01.11. 19:29:32

ez a füldugós dolgot tényleg nen említetted eddid. azt hiszem. és, egyedül? vagy????

sing-lee 2011.01.12. 15:35:28

@drej: belváros közepén volt a régi kecó, villamosmegállónál, első emelet :D
@vagyok, vagy nem: Dorka még aktuális, csak nem történik semmi..elvagyunk
@kozgaztanar: megszámoltam...és olyan hulla voltam a pakolástól, hogy vagy nem álmodtam, vagy el is felejtettem amikor keltem...

SassyGurl 2011.01.16. 09:05:39

ismerős nehézségek, csak épp a másik oldalról (bérbeadó)..

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2011.01.16. 21:18:00

na milyen az élet az új kecóban? :)

díva naíva 2011.01.19. 15:52:28

hogy tud semmi sem történni? :)

sing-lee 2011.01.20. 09:38:04

@díva naíva: eszünk, alszunk, szeretkezünk
Ezenkívül semmi :)
süti beállítások módosítása