benzin

2011.01.20. 10:20

Na begurultam a kútra, mert fogyóban a nafta a kocsiban és már sípolt minden induláskor. A kutast hessegetném, nem szeretem ha ott motoszkál a kocsi körül, én meg ugye pasi vagyok, nézegesse az olajszintet meg a keréknyomást szépen a plázacicák és az anyukák/öregurak autóján...

De ezt nem lehet lerázni. Biztos kávé után volt mert pörgött mint a vasorrú bába a mágneses viharban, aztán amikor látta hogy nem lesz jatt megkérdezte, hogy miért MA tankolok? Nem volt kedvem ecsetelni az utóbbi egy hetemet, úgyhogy csak annyit nyögtem oda, hogy "miért, mikor kellett volna?" A választól meg elkapott a röhögés : - hát tegnap, akkor még három forinttal olcsóbb volt...nem kicsit furcsán furcsán nézett a reakciómra, de aztán megbeszéltük a dolgot. Innentől talán egyszerűbb lesz párbeszédben, tőlem indul  :

- voltak rendesen?
- hát voltak...
- és azokat is körülugrálta?
- persze, ez a munkám
- jattoltak is?
- a többség igen
- mennyit?
- egy százas, van hogy kettő...( látszott rajta hogy méreget, de nem néztem ki adóellenőrnek, úgyhogy csak kinyögte )
- látja mennyit tankoltam?
- látom, harminc litert
- érti már?
- mit?
- hogy amit ők lejattoltak én annyival fizettem többet...akkor meg?

Ezután már ő is röhögött. Aztán ebből végképp világossá vált neki hogy nem kap egy forintot sem, úgyhogy lelécelt mellőlem. Persze a szitu koránt sem ilyen vicces.

Az hogy mennyibe kerül a benya, az egy dolog. Pár helyen olvasgattam már erről, volt ahol azt írták hogy az átlagbérhez képest tíz éve sokkal rosszabb volt a helyzet (mármint hogy ha csak benzint vennék egy havi fizumból akkor most többet tudok), volt ahol ugye az élelmiszerek, stb drágulásával riogatnak ilyenkor (ami lesz is), de a legszebb az hogy a média minden ilyen piszlicsáré áremelésnél úgy kommentálja a hírt mintha az életünk múlna rajta. Azonnal mindenki hordjon haza ezer liter benyát, aztán az kitart még egy darabig mert hűha...ehhez képest konkrétan én 10830 Ft helyett fizettem 10920 Ft-ot...ez kb 2,5 dl benzin. A kocsi fogyaszt most úgy 7,5 litert városban ( kisautó, kis motorral ) ergo ha több mint 500 méteres a kitérő a kútig akkor már el is puffogtattam a különbözetet. Mit mondjak röhej, hogy emiatt tankoljak hamarabb.

Persze van akinek az a 90Ft is számít amikor autózik. Őket hívom szarrágóknak. Aki meg nem gondol bele hogy a mai benzinárak mellett mit jelent három forint emelés azt meg ostobának. De minek stresszelik ezzel a népet minden héten?

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr712599632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.01.20. 16:51:03

"De minek stresszelik ezzel a népet minden héten?"
mert van kit? Mert az emberen szeretik ha stresszelve vannak? így nincs unatkozás, van otthon,melóban, tvben miről beszélgetni...

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.01.21. 18:00:50

ezekről a "kulturműsorokról" keveset tudok :D :D ... már több mint egy éve kidobtam a tvt itthonról. Pont az ilyen "hírek" néven futó általános hülyítési akciók miatt...

sing-lee 2011.01.24. 11:03:20

@shhhhhhhhhhhtttt: mondjuk én is többnyire sportot nézek rajta.
De ha fáradt vagyok és csak bámulni szeretnék ki a fejemből olyankor jó a kereskedelmi tv :D

kozgaztanar 2011.01.24. 14:01:50

nézzetek TV6-ot, vannak rajta jó felnőtt rajzfilmek, lehet gurulni a röhögéstől! :)

hogy miért mondják mindig be? mert bénák a szerkesztők, azért. :))

díva naíva 2011.01.26. 10:28:06

mindig tudtam, velem baj van, tuti férfi vagyok, utálom, ha a kutas akar tankolni :)) nem lenne két gyerekem, megkérdőjelezném a női mivoltom :))
süti beállítások módosítása