Végső simítások

2011.01.21. 08:00

Mielőtt minden átkerült az új helyre elkezdtem lejavítani a költözés és az ottlakás nyomait. Első körben üzentem havernak, hogy kérem vissza a festőhengert amit másfél éve odaadtam egy napra. Ezt három napig ígérgette, aztán eltűnt, azóta sem hallottam róla. Na így adok kölcsön legközelebb akármit is.

Úgyhogy beballagtam a zobiba és megkerestem a festőrészleget. Mikor kb 10perce vakargattam a fejemet a polc előtt feltűnt, hogy egy eladó ott pakol nem messze...uccu neki, letámadtam. Mikor elmondtam neki hogy glettelni kellene a falat, de kicsit sok nekem az 5 kilós csomag konkrétan kiröhögött...aztán a kezembe nyomott egy kis csomag gipszet, hogy azzal csináljam. A festéket már félve kérdeztem meg, de addigra kiszórakozta magát úgyhogy rövid időn belül egy kb 20-25 kilós vödör beltérivel indultam a pénztár felé...amire még rádobtam egy festőhengert is, mert ugye kell. A tervem az volt hogy lejavítom a falat, aztán kifestem az egészet.

Viszont "eddigre" már bazi fáradt voltam, konkrétan kb 3 napja megállás nélkül cuccoltam. A nagy pakolásban előkerült két kisebb ecset is...szuper, jó lesz a javított falhoz alapozni, meg a sarkokat, cső mögötti részeket kikenni. Persze csak sorjában. Szóval kikevertem a gipszet és nekiestem a falnak. Elég egyenes lett, ahhoz képest hogy évek óta nem csináltam ilyet. A csomagolásán az volt hogy  30 perc alatt szárad...szuper, úgyis ki akartam még takarítani a konyhát.
A konyha elhúzódott egy kicsit, a gipsz mégsem akart kiszáradni...persze volt ahova elég vastagon kellett tenni, de akkor is. Volt még pár doboz az előszobában, gondoltam azokkal addig fordulok egyet, utána meg már tényleg csak a maradékot kell átcuccolni. Viszont nagyon piszkálta a csőrömet a fal, úgyhogy indulás előtt rákentem egy réteg festéket a lejavított részekre, persze csak úgy ecsettel. Aztán (gondoltam) ha eléggé elhúzom az estét akkor éjjel már mehet az egészre a hengeres cucc...azt általában úgyis kétszer kell kenni, úgyhogy jó lesz időben nekiállni.

Éjfél előtt értem vissza. Először azt hittem hogy a fáradtságtól nem látom a nyomokat. Aztán tudatosult bennem a dolog...az esti akcióval majdnem tökéletesre sikerült a fal. Komolyan, ha nem tudom hogy hol keressem a nyomokat akkor fel sem tűnik hogy javítva volt. A festék és a gipsz együtt kiszáradva gyönyörű fehéren ragyogott, abszolút illeszkedve a bő egy évvel ezelőtti festésbe.
Mivel a pókhálókat előtte leporszívóztam, a konyhát meg ugye indulás előtt befejeztem, a kecó konkrétan rendben volt. Ott álltam az üres szobában hulla fáradtan és azon röhögtem hogy vettem egy rohadt nagy vödör fehér festéket amiből kb fél liter fogyott...és most cipelhetem ezt is!!! A henger meg kicsomagolva a tetején...még jó hogy az olcsóbat vettem. Az új helyen meg nem tudom használni mert sárga a fal!!!!! Hogy a ragya állna a banyába...

Aztán léptem...indulás előtt még rákentem egy réteget a javított részekre (biztos ami biztos), aztán isten veled villamos, mostantól nem az én ablakom alatt zörögsz hajnalban. A tulaj másnap megkapta a kulcsokat én meg irány az új kecó. Nem tudom hogy a fáradtság vagy a lustaság miatt, de azóta kezdtem megszokni a sárga falakat, asszem a festék megmarad arra az időre amikor kiköltözöm innen...és most már van hengerem is. Csak azt nem tudom hogy miként fogok majd ugyanolyan sárgát kikeverni...mindegy, este lakásavató...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr872600198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.01.21. 17:52:18

hát nekifoghatsz gyűjteni saját lakásra valót, majd megveszed és tadaaaam ott is van egy vödör festéked :D

esetleg megpróbálhatod színezni ... bár ugyanazt az árnyalatot nehéz elérni, hacsak nem mész egy festékes boltba vele falmintával hogy kikavarják neked a színt.

aJeti 2011.01.25. 23:06:22

egész egyszerűen: nekem kell az a festék meg a henger. hogyé'?

díva naíva 2011.01.26. 10:24:22

add neki jetinek a festéket meg a hengert és máris jobban fogod magad a jó tett miatt érezni és nem kell kerülgetned sem :))

sing-lee 2011.01.26. 12:55:40

@aJeti: mittomén...3000 cakkpakk és házhoz viszem, deal?

sing-lee 2011.01.27. 13:46:46

@díva naíva: :D
ez nem a festék ára. Benzin és idő.
A festék ingyé lesz ;-)

díva naíva 2011.01.27. 17:30:43

@sing-lee: smucig vagy, ezt már nem mosod le magadról :D

aJeti 2011.01.27. 20:55:02

@sing-lee: szóval ha elmegyek érte, akkor vihetem? :D

sing-lee 2011.02.01. 14:28:48

@aJeti: viheted...mikor jössz?

aJeti 2011.02.01. 14:42:13

@sing-lee: várjál, mindjárt kiderül ráérek-e pénteken este :D
péntek estefele amúgy?

díva naíva 2011.02.02. 09:16:00

@aJeti: @sing-lee: örülök, hogy megoldódott a plussz festék esete :)

díva naíva 2011.02.03. 10:57:27

@sing-lee: neked is, ne mondd, hogy nem érzed jól magad, hogy segíthettél rajta :))

aJeti 2011.02.18. 11:01:26

szeretném tudatni a kedves olvasóközönséggel hogy a sing-lee egy gentleman.

díva naíva 2011.02.18. 12:06:13

@aJeti: nincs mit, azt, hogy gentleman meg eddig is tudtuk :)

díva naíva 2011.02.19. 23:02:34

még mindig simítasz? :)
süti beállítások módosítása