hahó, élek még

2011.03.29. 13:12

Írnák én, de lusta vagyok. Meg a fene tudja. Miről? Arról hogy minden oké? Az senkit sem érdekel. Arról hogy miket csinálok mindennap? Na az meg még annyira sem. Megjavultam, meg lenyugodtam. Asszem.

Amikor elkezdtem írni még fogalmam sem volt. Mármint hogy minek. Csak nem nagyon volt senki aki irányba rakjon, magamtól meg csak kóvályogtam az életben. Szét voltam esve agyonra, de valahogy annyira hogy fogalmam sem volt hogyan is kellene elkezdeni a rendrakást. Na asszem ez a fejezet zárult le bennem.

Kösz jól vagyok. Kellett ez az időszak hozzá, meg azok a dolgok amik innen indultak. Pár ismerős akik közül egy-kettő mostanra eljutott a barát státuszba, meg páran akik csak figyeltek, esetleg tanácsot adtak. Mindenki fontos volt...és egy kicsit az is marad. De asszem ezzel egy időre kész vagyok, valami mást kell kitalálni.

Ha lesz rá időm. Mert mostanában eléggé elfoglalt lettem. Dorka szép lassan napi szereplője maradt az életemnek, alig vagyunk külön. Szőke is rendben van, bár neki jól jön időnként egy kis segítség, de hál istennek mostanában nem olyan zűrös mint előtte. Vidéki pedig mesziről szurkol. Neki sokat köszönhetek és bár inkább neki vannak jelenleg gondjai nem nagyon tudok segíteni rajta.

titeket meg figyellek időnként, bár nem nagyon kommentelek de azért itt vagyok. És még maradok egy ideig...csak mostanában csendesebben.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr682781640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2011.03.30. 09:25:48

minden jó, ha jó a vége! :)

díva naíva 2011.03.30. 13:47:43

Ezt jó olvasni :))) akkor csak szimplán jól vagy én a busz ütött el, mert nagyon nem mind1 ;)

napalm 2011.04.01. 19:37:43

;)
hihetetlen hogy minden bebukmarkolt blog most fullad ki;)

vagyok, vagy nem 2011.04.04. 08:24:38

neked is hajrá! :)
az évi egy sört azért megtarthatnánk... már a többiekkel is, úgy értem :)

aJeti 2011.04.18. 16:32:11

szomjas vagyok. iszunk? :)
süti beállítások módosítása