még mindig

2012.11.16. 09:36

Azt mondják a megoldás első lépése hogy felismerjük a problémát. A probléma én vagyok. Vagyis hogy nem tesz boldoggá az ami van. 

Na ezen változtatni kell. Mert ugye nem voltam boldog a válás után, aztán voltak hosszabb-rövidebb időszakok amikor igen, de valszeg csak a hormonok miatt ami a "vadászat" közben felpörgött. Aztán ugye ez elmúlt, kezdtem feszült lenni. Dokrával ment a dolog úgy-ahogy, aztán ugye jött az összeköltözés. Hogy miért? Most vagy kapcsolatfüggő vagyok, vagy csak untam hogy állandóan át kell mennem a fél városon ha találkozni akarunk. De azt reméltem ha együtt építgetjük a dolgokat jobb lesz. 

De nem lett, utána is voltak feszültségek egészen idén tavaszig. Akkor egy darabig jónak nézett ki a dolog. Aztán augusztusban rákérdezett, hogy mennyire vagyunk egymással. Na akkoriban tört meg valami. Igazából nem voltam felkészülve a kérdésre és ha akkor őszinte vagyok lehet már nem lennénk együtt. De nehéz lett volna ezt szépen elmondani. Nem vagyok túl diplomatikus, amennyire magamat ismerem.

Most várok. Kicsit elfogadom hogy ez van és megpróbálok boldog lenni. Már csak az a kérdés elmondjam-e ezt így neki, vagy hagyjam még érni a témát. 

Mert ugye nemsokára karácsony. Az meg nekem ugye mindig necces egy kicsit...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr534909757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása