Junius 05

2013.06.05. 19:43

Tudom, kiöntött a Duna. Én is lefényképeztem.

Azt még nem tudom mit akarok ide írni. De mostanában sokat lettem egyedül és ilyenkor előjön belőlem a Jókaimór.  De amúgy minden ok. Megyek a Batthyány felé, aztán azon gondolkodom, hogy jó felé mennek a dolgok. Aztán visszagondolok a kezdetekre. Hát ahhoz képest pláne.

Anyám...ha tudnád. És a legszebb, hogy jó így. Pedig most baromira sehol nem vagyok. Csak kinyitottam a világot. Hiányoztak a tervek. Az hogy levarrok néhány suncit és élek a világba, na az minden volt csak nem terv. Bár senkit nem akartam megbántani vele, mégis szar érzés volt időnként a nőkkel közölni hogy ennyi volt. 

Most egyedül...még mindig. De most már legalább megvan a terv. Van két és fél évem. Addig össze kell rakni 10 millát, egy normális kapcsolatot, meg magamat. Elvileg tök egyszerű minden, csak azt kell tovább vinnem amit elkezdtem novemberben. És türelmesnek lenni.

Leírtam. Baj?

Szerző: sing-lee

2 komment

Címkék: restart

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr545345996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2013.09.11. 21:30:44

tovább is van. mondod még?
süti beállítások módosítása