Áj bí bekk

2013.01.15. 23:41

Most az történt hogy először ittam két sört meg egy unit. Aztán elolvastam a legrégebbi bejegyzést amit idevakartam és...rájöttem valamire. Nem jöttem rá, felismertem. Tökömtudja, jó a sör. Amikor azt írtam, akkor azt hittem kész, ennyi, finish, meg ami ilyenkor jön. Azóta eltelt kb 3 év. És tudod mi van? ( csak hogy úgy Hofi után szabadon) Az van hogy semmi nem változott, csak öregebb lettem. Én innen megyek nyugdíjba. Ha megérem.

Na akkor  : nem változok. Dorka barát, vidéki kicsit eltűnt ( pedig nem kéne neki) , de van Cimbi. Cimbi 6 hónapja a haverom, a múltkor egy csaj azt hitte az öcsém, egy másik meg hogy a gyerekkori barátom. Na ezt add össze, Ő ez a kettő egyben, meg egy kicsit aki én mindig is lenni akartam. Van 7 év előnye hozzám, jól használja és ..ez kicsit buzis lesz, de jóképű, na. Olyan szépfiú típus, legalábbis első látásra, na be is lett kóstolva. Mikor kiderült hogy ez csak a külső országos cimborák lettünk. Azóta összenőttünk, bár nőt még nem hozott nekem, de ki tudja..a lepattanó is értékes, na.

Én meg? 

Beújítottam egy puncit a céges karácsonyi partin, de már megbántam. Mondom, hogy nem változik semmi...csak állna meg az idő, hogy rohadna meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr725020770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2013.01.18. 18:26:35

hahóóóó, szivatot a netem, és csak most olvaslak :-)
messze van még az a nyugdíj fickó! :-D

kunkorcsiga 2013.01.23. 16:03:27

Gyakrabban írni? Nem kéne már? :)

alisarboissay 2013.02.12. 16:35:55

velkam bek, aj lavju :-)
menj ki a piacra.

sing-lee 2013.06.05. 19:51:52

@alisarboissay: ájlávjú túú
voltam, a hentes üdvözöl :)
süti beállítások módosítása