csak úgy

2010.07.07. 13:23

Tegnap Csaba nap volt. Onnan tudom hogy este elhívtak sörözni meg meccset nézni - ezzel az indokkal. Nem lehetett nemet mondani.

Aztán meg az M1ben kötöttünk ki. Ott már csak ketten voltunk az eredeti bagázsból. Igyekeztem kultúráltan előadni hogy csatak részeg vagyok, egy kiscsaj vevő is volt a dologra. Sajnos a barátnői tíz perc után leszedték rólam...pedig nagyon kedves voltam vele.

Ma alszom egy nagyot aztán holnap póker...


A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr842135863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.07.07. 15:41:33

hát vagy pia, vagy nő, a kettő együtt nem megy szingli, mi lenne, ha páratlan napokon nőznél és párosokon piálnál? :D

sing-lee 2010.07.07. 15:53:20

@díva naíva: ááá, csak úgy megy. Pia nélkül gátlásos vagyok....

díva naíva 2010.07.07. 16:02:58

@szingliman: mértékkel old, mértéktelenül lohaszt :D
süti beállítások módosítása