fáradtan

2010.07.08. 10:22

Két napja nem alszom rendesen. A buli éjszaka az ok, de tegnap mocsok álmosan sem tudtam elaludni éjfél előtt. Csak forogtam az ágyban, aztán amikor sikerült elaludni akkor minden baromságot összeálmodtam. Pedig nem is ittam. Vagy pont ez a baj?

Tegnap voltam a Szőkénél. Rendberaktam a gépét, most már tud rendesen melózni vele. De nem volt más. Egyrészt a fáradság miatt, másrészt meg kicsit belekérdezett a dolgokba. Én hülye meg válaszoltam neki. Aztán csak dumáltunk, meg elmentünk kajálni. Sokkal többet tud most rólam mint bármelyik rokonom. Valahogy mégsem érzem hogy barát lenne. Ahhoz túlságosan különbözik az életfelfogásunk.

Holnap péntek. Már nagyon várom.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr862137991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.07.08. 11:42:52

na ez az én posztom short version-be :D

kozgaztanar 2010.07.08. 21:01:53

általában akkor nem megy az alvás, ha a fejben van valami kavar - nálam legalábbis

irkafirka 2010.07.09. 10:40:25

általában akkor nem megy az alvás, ha nem hagynak... ;-)
@kozgaztanar: egyébként ez is igaz

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.13. 13:09:20

@irkafirka: akkor sem ha te nem hagyod a másikat, mert csak rajta jár az eszed:-PPPPPPPPPPP

irkafirka 2010.07.13. 14:37:10

@Incifinci: akkor rám senki nem gondol éjszakánként, vagy csak nekem nem tűnt fel, hogy telepata-szexben van részem?!... ;-)
süti beállítások módosítása