megéheztem

2010.07.20. 15:31

Hmmm...tisztára bezizzentem. Mondom csoki kéne. Táskában nincs. Fiókban nincs. Lent a trafikban van, de aranyért adják. Majd megőrülök bele...amikor eszembe jut. Az emeleten van túró-rudi. Automatából. Apró?? Van! Skera, csak nehogy üres legyen. Nézem, nyomom, apró elég lesz, rudi előkerül, falom befelé..joóóóó.

Visszaérek a szintünkre. Folyosó bejárat, ajtó nyílik, új kollegina tartja az ajtót míg odaérek, nem értem miért. Rám mosolyog, megköszönöm, még jobban mosolyog...hmmm, nem is rossz, utánafodulok, visszanéz, ejha mi lesz itt? Jó lesz rá odafigyelni.

Most meg nemsoká indulok edzeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr772163883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.07.20. 18:56:31

házinyúlra nem lövünk, csak ha támad! ;-)
@Enchantée: hehehe... :-D

díva naíva 2010.07.21. 11:12:37

Túró rudis maradt a szád?? vagy mi volt a nagy mosolygás tárgya? :D

irkafirka 2010.07.21. 11:26:35

@díva naíva: teeee, hát a kisugárzása, mégis mi?! ;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.21. 11:36:15

@díva naíva: Vagy leetee az ingjét/pólóját, és azon röhögött. ;)
Esetleg a duzzadó....túró rudija, vagy izmai tetszettek meg neki... :))))

sing-lee 2010.07.21. 22:48:39

@Enchantée: oda volt értem meg vissza :DD
már csak be kell cserkészni
süti beállítások módosítása