sima sika

2010.07.27. 13:31

Ülök a szabadban, nyomom a hambit. Jól esik. Vagyis nem esik, de ez benne a jó. A kaja meg már nagyon kellett, nem reggeliztem.
Azért a főnöktől elkéredzkedtem 11-kor, hogy mennék edzeni, úgyis ügyletes vagyok a héten, meg amúgy is nyugi van. Elengedett. A kajálda meg itt van a teremtől nem messze, sima volt hogy itt ebédelek.
Jó ez a hambi, akciós, kettőt ezerért, krumplival, kólával(köszi :D). Csuri odabilleg, dobok neki egy körömnyit a zsemléből, leesni sincs ideje. Reptében már csivitel a párjának, ketten esnek a "hatalmas" falatnak, a szemben lévő kocsi alól jön az elégedett zajongás. Aztán felülnek a fára, most ennyi elég volt, hosszú még a nap...ezek nem olvasnak újságot? A gyorséttermi kaja igen egészségtelen, remélem túlélik...

Mint én a hétvégét. Cimbi szombatra intézett társaságot, azokkal mentünk. Hajógyári sziget, mert az jó. Kicsit fenntartásaim voltak, de nem kellett volna. Ráadásul a társaság igen homogén lett egy harmincas cirmos rám is akadt...hagytam, mit is tehettem volna annyi bacardi után?? Hajnalban együtt menekültünk az eső elől, beírta a számát a telómba, tudnám minek? Hívtam, üzentem de szarik válaszolni. Csak a szombat éjszakát sajnálom, ahelyett hogy vele szórakozok lehetett volna valami aktívabb társaságom, most mehetek vissza a hétvégén...

És amúgy meg hol a nyár?

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr762179790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.07.27. 14:17:30

mondanám, hogy itt van nálam, de itt sincs... 7végére jobbat ígérnek, mehetsz szigetelni ;-)

vagyok, aki vagyok... 2010.07.27. 19:58:22

most mehetsz vissza a hétvégén, szegénykém... :)
süti beállítások módosítása