picur

2010.08.02. 09:10

Kezdődik a munka. Kell is. Az ember legalább kipiheni a hétévégét. Na nem volt sziget, melóztam. Ahogy a főnök mondja mostanában, most rám került a szopóálarc. Mit mondjak, használtam rendesen.

De azért történt itt valami. Hét közben összeakadtam egy hölgyeménnyel ( hogy hogyan azt majd később ) aztán szombaton két munka között kicsit összefutottunk. Aztán tegnap már nem volt idő találkozni vele de kicsit leveleztünk és néha már gyanúsan messzire jutottunk témában. Pici lány de aranyos...de ennél több még nem derült ki. Ha minden igaz szerdán összefutunk megint. Rám férne már, mostanában nagyon el vagyok hanyagolva...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr102192587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.08.02. 11:19:37

a végén még megsajnállak... ;-) munkát ne vidd túlzásba, és élj, mindjárt vége a nyárnak!

aJeti 2010.08.02. 14:36:49

*ásít*
részleteket apám, részleteket!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.02. 15:34:34

Minek akarsz óriás nőt, Törperős?!? ;))))
süti beállítások módosítása