ma keveset dolgoztam

2010.08.03. 22:33

De intenzíven. Ekkora baromságot, érdekel ez valakit?

Viszont Picur egyfolytában zaklat. Sajnos hétfőn a rohadék meló miatt nem tudtunk összefutni, ma meg...a szőke felhívott hogy kéne neki egy hangszerkesztő progi mert munka van és mittomén. Letöltöttem és átküldtem, de elakadt a telepítésnél. Nők.

Na átmentem hozzá, telepítés, magyarázás. Erre elém libben valami fekete izében amit kombiné vagy hálóing vagy mittomén minek lehet hívni...na végül is most már tud mp3-at szerkeszteni...és távozáskor a fülembe súgta hogy ügyes nyelvem van.

Holnap meg Picurral ebédelek...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr282197097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.08.03. 22:57:44

már megint azon tűnődöm, hogy most dicsekszel, vagy sajnáljalak :)

irkafirka 2010.08.04. 11:23:22

a kollegina hova lett a sorból?! jaaa, és az én gépemet is újra kellene húzni... ;-)
@vagyok, aki vagyok...: hihihi :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.04. 12:55:01

Te szegény! :)
Egyébként most burkoltan szeretted volna felajánlani lovagi szolgálataidat, akinek inge alapon? Mert az úttörő ahol tud, segít? ;)))))

2010.08.04. 17:03:09

hát a fallosz nem volt ügyes? azért ez a nyelv-dicséret akár degradáló is lehet, bár te voltál ott...
a majdnemexem is kért tőlem egy mp3 szerkesztőt múlt hét elején, hogy az új telójába vágjon valami zenét csengőhangnak. én is súgtam valamit a fülébe.
milyen kár, hogy én nem tudok nyelvet dicsérni :(((

sing-lee 2010.08.05. 13:46:21

@irkafirka: na lassan tényleg lemegyek felétek :D
A kollegina nagyokat mosolyog de ennyi. Egyenlőre tartom magam az ősi mondáshoz : házinyúlra nem lövünk*
@drej: akkor a mejdnemexed mire használja a nyelvét? Dumál???
@Enchantée: ühüm...ez itt a reklám helye (volt) :DD

*csak ha támad ;-)

irkafirka 2010.08.05. 14:52:07

@szingliman: lassan itt az ideje már... :-P dumál?! hüüüülyeeee :-D

2010.08.06. 09:26:13

bocsánat, nem pontos és érthető kifejezés a majdnemexem, legyen inkább mindjártexem. és így már érthető, hogy igen, valóban csak dumál, de inkább sikítozik, sipákol, hisztizik :D
de a farkát mindig jobban dicsértem ;)
tényleg, mit tegyen az ember, ha nyelvet szeretne dicsérni de nem tud?

irkafirka 2010.08.06. 17:58:04

@drej: jól értem, hogy nem nyalás esete forog fenn? jótanács részemről sajnos nincs, szerencsém volt az utolsókkal, nem hogy csinálják, de istenien, és nem kötelességből...
@szingliman: kész vagy, de ezért
szeretünk... :-)
süti beállítások módosítása