kezdődik...

2010.08.06. 11:09

Na elmondtam Picurnak. Vagyis célozgattam rá...miután végeztünk.
Nem volt boldog az infóktól. Én meg az arcától. Azt hiszem meg tudom érteni, olyan mint én voltam...úgy húsz éve.

De amúgy jól sikerült az este. Átjött kocsival, kiültünk egy közeli téren a nyitott sátorhoz, iszogattunk meg dumáltunk. Amúgy is melegem volt, de ő még rátett egy lapáttal. Nekem meg nem kellett sok. Na irány haza..3-3 elsőre. Meg fogytam két kilót, ez a rohadt meleg.

Folytatás? Vasárnapban egyeztünk meg. Az a jó hogy nem kérdezősködött az előttem lévő két napról...nem lenne kedvem hazudni. Este előkerül Cimbi, megyünk az éjszakába. Csak ne essen.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr62203145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.08.06. 12:15:00

eldöntöttem, nem sajnállak... :-P
süti beállítások módosítása