harmadnap

2010.08.08. 16:17

Mert másnap az tegnap volt. De kutyaharapást szőrével, ennek meg volt olyan szőre hogy ma délelőtt jobbról balról kaptam az ívet. Mondjuk a fiatal szomszédok csak röhögtek a kómás fejemen meg az esti zajongásunkon, az öregek viszont személyes sértésként élték meg hogy Cimbivel nem kicsit berúgtunk. És ilyenkor azért nem arról híres az ember fia hogy olyan nagyon halkan lenne...de éjfél felé léptünk bulizni, úgyhogy utána már alhatott mindenki.

Na meg Picurt csak levettem a listáról. Egyszerűen megsajnáltam. Most ez belém csavarodna teljesen aztán utána meg jön nagy megzakkanás amikor közlöm vele a tényeket - na ezt nem akartam végigjárni. Mondjuk elég nyugodtan fogadta úgyhogy ez ennyi volt.

Délután meg összefutottam Dorkával. Nemrég egy őszinteségi rohamomban elmondtam neki hogy most képtelen lennék normális kapcsolatra, erre kitalálta hogy barátkozzunk. Egy csomó dolgot átbeszéltünk amit még akkor kellett volna mikor jártunk...és van egy olyan érzésem hogy ha érzelmileg egyenesbe jövök akkor talán még lehet belőlünk valami. Kár hogy ő elég hagyományos gondolkodású...pedig vele el tudnám képzelni a szeretői státuszt.

Viszont úgy néz ki Vidékiben nem kell csalódom. A jövő héten megint erre jár, már megy is az előjáték - egyelőre sms-ben. Hál istennek ő is rendesen fel van most pörögve, előtte meg még titkolóznom sem kell. Kár hogy olyan messze lakik...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr92207544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.08.09. 00:04:33

Én is úgy gondolom, ha valaki, Dorka még meg tud törni ;)
addig is élvezd ki, amit ki lehet vidékivel :)

aJeti 2010.08.09. 08:15:34

és mikor jön? :D

irkafirka 2010.08.09. 10:52:16

ha Dorkával nekiállnál szeretőzni, akkor abból utána nem hiszem, hogy lenne vmi... rátsd helyre magad és utána próbáljátok meg, normális kapcsolatként!
az öregek meg nyavajgás helyett főzzenek vmi tuti kis másnaposság elleni levest... :-D

vagyok, aki vagyok... 2010.08.09. 11:04:56

@aJeti: sajnos most pénteken mégsem tudok meni, nem tudom, hogy fogjuk kibírni :D

sing-lee 2010.08.09. 11:28:44

@irkafirka: uhh, a leves..kaptam tőlük, két napja áll a hűtőben :D

vagyok, aki vagyok... 2010.08.09. 13:42:03

@szingliman: bocsi, a hülye időjárás zavar a koncentrálásban!
süti beállítások módosítása