várakozás

2010.08.18. 09:28

A hétvége egész jól alakult. Vidéki aranyos volt, odaadó és bújós. Szombat este mikor  elmentünk sétálni kicsit úgy néztünk ki mint egy fiatal házaspár, vagy legalábbis mint akik arra felé tendálnak. Pár ismerősével is összefutottunk, voltak is meglepett pillantások hogy ki ez a pasi vele...ez van a kisvárosokban. Én meg élveztem a helyzetet, amúgy akkor tartottunk úgy 4-3-nál a javára úgyhogy felőlem jégeső is eshetett volna...bár a fene tudja mert a múltkor is többször volt jó neki mint amit én levettem úgyhogy lehet hogy nem ennyi volt...


Vasárnap délelőtt léptem le előtte még rádobtunk egy lapáttal. Itthon meg már várt egy találka de inkább ne is lett volna. Szegénykémet a neten ismertem meg...és egyre rosszabb a véleményem a netes ismerkedésről. Konkrétan ő is kb öt évvel nézett ki idősebbnek mint a képeken...és nem ő az egyetlen. Akiket mostanában így megismertem azok mind legalább két-hároméves képekkel virítanak. És csodálkoznak hogy nem találnak pasit...istenem, hát olyan nehéz felfogni hogy a pasikat nem az vonzza hogy milyen voltál hanem hogy milyen vagy??


Na ehhez képest most van még két ilyen jelöltem. Ez egyik vasárnap jön haza nyaralásból a másik meg kb ugyanakkortól mondta ráérősnek magát. Addig kihúzom valahogy aztán kíváncsian várom vajon ők mennyit csalnak...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr202229970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.08.18. 11:34:25

Nagy hóhányó lett belőled barátom! De ez nem baj, majd előbb-utóbb meglesz az egyensúly! :-)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.08.18. 20:57:59

Talán múlt héten regisztráltam néhány ilyen oldalra. Az első két üzenet után nem is néztem felé...nekem nagyon furcsa...

Mindenki valami sablonnal kezd, aztán találkoztok esetleg...és rengeteg időt vesznek el az életedből a felesleges találkák...nem?

Akkor már inkább járok olyan helyekre, ahol hasonló érdeklődésű egyedek bukkannak fel...az legalább személyes...

sing-lee 2010.08.19. 09:58:40

@érzelmikáosz: nem véletlen a sablon...gondold el mikor mikor már a hetvenkettedik próbálkozásnál tart valaki...és "elvárás!!!" hogy legyél "egyedi" meg "szellemes"

SassyGurl 2010.08.19. 15:40:37

anno én is ismerkedtem neten, de nekem nem nagyon jött be, bár az igazsághoz hozzátartózik, hogy a jelenleg barátomat is neten ismertem meg, de nem társkereső oldalon bukkantam rá, hát ő elég kellemes csalódás volt..
szóval akadnak ott 'gyöngyszemek' is.

díva naíva 2010.08.25. 23:06:22

Dorkát hol hagytad? Miért nem mész nyaralni?

sing-lee 2010.08.26. 13:53:09

@díva naíva: Dorkával barátkozom. Tényleg róla nem is írok...
Egyedül nem nyaralok. Cimbi nem tud jönni, meg a nyár elején azért volt egy hét. Majd ősszel esetleg elugrok a Bahamákra :D
süti beállítások módosítása