írni kéne

2010.08.23. 11:06

Miről is? Hogy beleuntam a keresgélésbe, a hisztis picsákba, az évekkel ezelőtti képekbe?

Hogy apámmal egy napot eltölteni annyi toleranciát igényel amennyit korábban elképzelni sem tudtam volna?

Hogy anyám beteg és pont azután hogy leállt a piáról?

Nem tudom. De úgy eltűnnék egy hónapra szívesen...valami jó helyre. Aztán lehet vissza sem jönnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr382240718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.08.23. 13:05:51

ha megtaláltad azt a helyet, azért szólj! ;-)

kozgaztanar 2010.08.24. 10:26:22

ja, aztán majd beosztjuk, hogy mikor ki tűnik el oda egy-egy hónapra!

a keresgélésbe egy idő után bele lehet fásulni. emlékszem anno, amikor még én is "nyomultam" társkeresős oldalon, akkor kb 2, maximum 3 hét volta amíg eljutottam a regisztráció törléséig és a fogadkozásig, hogy én ide soha többet, inkább szörnyeket gyilkolok valami RPG-ben... :)

sing-lee 2010.08.24. 15:14:23

@kozgaztanar: na kb ekkor lett nekem is elég, de még húztam egy kicsit.
De most nem csak az oldalakból lett elegem. A jópofizás, bevágódás, bizonyítás, faszomkodás....ehh, öreg vagyok már ehhez :)

kozgaztanar 2010.08.25. 16:01:24

@szingliman: ugye azért egy idő után mind eljutunk az öreg bika szintjére, hogy dehogy mozdul, jöjjenek fel a tehenek a hegytetőre, ha akarnak valami! :DD
süti beállítások módosítása