Höhőőő

2010.08.30. 15:54

Na, akkor innentől szabad préda vagyok. Az otthoni internet kábelét elrágtam, nehogy eszembe jusson újra, úgyhogy csak melóból írok ide is.
Details :

Vörös eltűnt a színről. Mikor szóba került a randi egyszer csak valahogy köddé vált és egy hétig semmi. Gondoltam majd jelentkezik ha akar valamit.
Ma reggel gondoltam ez ennyi volt és kitöröltem a leveleit, viszont ez a hülye rendszer meg mutatta neki. Erre azonnal jön a levél hogy eztmegmiérthogyan??
Mikor rákérdeztem hova tűnt egy hétig közölte hogy halálos beteg (megfázott) és nem volt kedve üzengetni egy ismeretlennek. Nabazz, három hét jópofizás után bekerültem az ismeretlenek közé. Még jó hogy nem mindjárt az ellenségekhez. Aztán beverte a durcit. Komolyan elgondolkodtam hogy ezt meddig bírtam volna élesben. Aztán meg csodálkozik hogy egyedül van.

Fekete meg terelt szépen amíg be nem durrant az agyam. Konkrétan fogalmam sincs mit akart elérni. Ma jól indult a nap úgyhogy nála is rákérdeztem hogy meddig szándékozik húzni az agyamat, mert ez nekem nem pálya. Sok sikert kívánt a továbi kereséshez.

Úgyhogy este buli. Én meg itt ülök és magamon röhögök.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr282259045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.30. 15:59:15

Szerintem utazz egy kicsit, ha kijózanodtál... ;)))) Néha jót tesz a friss levegő az ember szervezetének. Valahogy megtelik oxigénnel az agyad, és mindent szebbnek látsz! :)

vagyok, aki vagyok... 2010.08.30. 17:06:30

és te tudod, hogy mit akarsz?

irkafirka 2010.08.30. 20:26:24

magadon vagy magadban röhögsz? nem mindegy! :-)
@vagyok, aki vagyok...: lóf@szt tudja...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.08.31. 12:42:40

@irkafirka: tudja ő, hogy nem akar semmit, csak még erölködik hogy még is, közben meg nem is...:-DDDD

díva naíva 2010.09.06. 21:55:12

@Enchantée: kellemeset a hasznossal, utazz el és találkozz vidékivel? :D

hol van DOOOOOOOOOOORKA??

sing-lee 2010.09.09. 23:29:52

@díva naíva: nem tudom, én sem láttam napok óta :D
süti beállítások módosítása