semmi különös

2010.09.13. 23:02

faszom buzi köcsög basszájba fasszopók...

Figyelem 18-as karika. Ja hogy korábban kellett volna? Éppenséggel leszarom.

Mert a buziszájú hollandok másfél hónapja halogatják a nyomorék doksik elküldését.
De a melót azt idebaszták. Köszi, úgy is unatkoztam. Aztán pénteken mondja a főszer telóba hogy akkor hétfőn este hatkor.
Mondom ok, úgyis be van szívva, biztos most jön a caffe-shopból, nem tudja mit beszél. Én hatkor? Öcsém, ha nem edzek akkor már tankolok estére!

És a buzija kiírta magát hérfőre, a helyettes köcsög meg fél ötkor!!! küldi a hiányzó 72 oldalas doksik, hogy akkor ezt hattól kilencig. Anyád nem tudott volna embert szülni????  Biztos Jedi mert épp már pakoltam volna hogy induok haza, ez meg megérzi oszt még fel is hív. Na egy óra alatt eljutottam odáig hogy ehhez én hülye vagyok, bár van kollégám aki ezt azonnal megmondaná ha kérdezem.
Akkor telefon. Hétig. A fülem zsibbadt a végére. Kiszedem belőle mit is akar tőlem, hál istennek randi nem lesz, de olyan volt mint amikor a balganép meglátja a fényt. Na olyankor senkinek nem jut az eszébe hogy a mennyország onnan indul hogy megdöglünk. A faszom beléjük, mindenkibe.

Na hogy a témánál maradjak, kb annyi volt a feladat hogy a köcsög rendszerüket kellett irányba rakni, kb 40perces meló. Ehhez kaptam  72oldal!!!! doksit, plusz a telkó meg a másfél hónap levelezés. Osztán a kommunizmust szidtuk, mi? Apám, ezek termelik a szart hogy legyen mit ellapátolni...
Persze amit küldtek az nagyüzemileg volt elbaszva, úgyhogy meegcsináltam úgy hogy értsem is...

Aztán hazaérek és minden bezárt. Bazzeg, féltizenegy!!! Ezért tanultam??? Érettségivel melóztam annak idején egy gyárban, na ha öt percel tovább kellett maradnunk akkor az olyan volt mint a 7tvégi Fradi-Újpest...na a kisbolt még nyitva volt, vettem kenyeret. Unikum készlet meg fel lett töltve szombaton, mondom éhen-szomjan már nem halok. Találtam hozzá ruszlit. Micsoda vadember vagyok, nyersen eszem a halat.
És eszembe jutott, hogy mi lenne ha most lenne csajom. Vajon melyik miatt verné az asztalt, hogy halszagom van vagy hogy unikum???

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr362294260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.09.14. 10:44:04

vagy hogy fél11, vagy hogy nem vagy vele még az ágyban,vagy hogy...? ;-)
jah,és kapják be a hollandok!!!

vagyok, aki vagyok... 2010.09.14. 11:45:58

rendes csaj ilyenkor vacsorát ad és leszop (bocsi mindenkitől). mert a munkában megfáradt férjnek ez jár. ha meg aznap ő is szívott, akkor leisszátok magatokat az unikummal. szerintem. úgyhogy csak keresgélj!

ja, hogy hívják a hülye hollandot? mert van még egy diszno a szomszédban, amit el kell nevezni valahogy. a másik a férjem főnöke nevét kapta :D és karácsonykor disznóvágás!! meg kéne vuduzni valahogy...

Verliebte (törölt) 2010.09.14. 12:27:27

@vagyok, aki vagyok...: Hogy te mindig arra gondolsz, amire én :) "rendes csaj ilyenkor vacsorát ad és leszop" ezt akartam írni..max egy kicsit szolidabban

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.14. 12:31:03

Na, amit írtam volna, azt már megírták!
Ezt a fertőt! :DDD

sing-lee 2010.09.14. 14:59:17

@vagyok, aki vagyok...: havjátok Colin-nak :) És megyek a vágásra!!!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.09.14. 17:43:10

A halszag meg miért is baj? :-)))
Unikummal tökéletes... :-)
Hollandiában nem találsz egy valamirevaló holland csajt, nem csoda, hogy a faszik is tiszta hülyék...
süti beállítások módosítása