péntek esti buli

2010.09.17. 23:54

Betámadott kollegina. Nem tom mit akar. De tudom. Nem tudom én mit akarok. Na jó ezt is tudom. Már csak azt nem tudom hogy amit ő akar az mennyire összeegyeztethető azzal amit én akarok. Ha Dorkával nem jön össze akkor lépünk...

Mert közben Dorkával alakul. Na itt tudom mit akarok. Meg is mondtam neki. Állítólag meglepődött. De nem hajtott el a búsba. Most lelkizünk. Legközelebb vasárnap. Addig is pihi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr882304457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.09.20. 12:11:03

mi az, hogy "betámadott"? hogyan?

irkafirka 2010.09.20. 14:33:00

házinyúlra nem lövünk.... csak ha támad! ;-)

sing-lee 2010.09.23. 13:16:11

@kozgaztanar: na milyen az amikor egy nő úgy óvatosan de mocskosul egyértelmúen rányomul egy pasira? Na úgy...

kozgaztanar 2010.09.24. 10:01:31

@szingliman: nem nagyon tudom, régen volt már, hogy ilyesmi történt velem.
bár tegnap meg éppen az, hogy egy diákcsaj elkezdte nekem mondani a büfénél, hogy jelentkezett vizsgára, és lám-lám nem szabadulok tőle, és hogy milyen jó hogy majd találkozunk... kicsit furi volt
utána azon gondolkodtam, hogy lehet, ha megint ezt csinálja, akkor neki fogom szegezni a kérdést, hogy pusztán verbális agressziót követ-e el (mert imádja zavarba hozni a tanárokat) vagy ha hívnám, akkor fel is jönne-e hozzám...?

díva naíva 2010.09.27. 15:58:22

@kozgaztanar: biztos, hogy tudni akarod? :D

aJeti 2010.09.27. 18:32:09

@díva naíva: én szeretném. mi lett? :)

díva naíva 2010.09.27. 20:29:07

@aJeti: szerintem felment hozzá és a végén tanár bácsi megbánta... és náááágy gálibába keveredet...

kozgaztanar 2010.09.28. 09:16:57

@díva naíva: @aJeti: igen, azt hiszem tudni akarom, mert elég pofátlanul csinálja, és gyanús, hogy szájkarate jelleggel megy a dolog, aminek az a célja, hogy zavarba hozzon. Hát ne hozzon.

de nem fogom megkeresni, ha véletlenül összefutunk és megint nyomul, akkor megkérdezem. aztán jól nem hívom fel! :))

díva naíva 2010.09.28. 10:44:02

@kozgaztanar: :))) jól teszed :)) mondd meg neki, csak akkor van esélye, ha azonnal abbahagyja a tanulmányait :DD
süti beállítások módosítása