költözés

2011.01.12. 15:48

A költözésre üzentem a haveroknak hogy lehet jönni. Ketten értek rá, abból egyik hozott utánfutót...mondjuk ő volt az alap, hozzá kellett igazodni, meg ebből is látszik milyen népszerű vagyok. Mindegy, nekiestünk...

A nagyszekrénnyel kezdtük. Igazából ez egy 220magas lapraszerelt csoda, szétszedhettem volna, de akkor legózni kell vele a túloldalon. Úgyhogy eldöntöttem : visszük egybe. Épp elég lesz nekem az ágykeretet csavarozni majd, mit húzzam az időt még ezzel is?
Bedöntöttük, emel...koppan. Basszus, a fal!! Nembaj, vigyed, várjál, csúszik, segítek, fogom, jólessz, hagyjad, megyünk, megyünk??? várjál, jólvan...kanyar, vigyázz, nemmegy, beszorult, megyaz, emeljed, jólvan...aztán csak leért. A többi ehhez képest smafu volt, a túloldalon meg kipakolás, ez maradt a végére, minden bajunk volt már, erő meg semmi. Persze kijöttek a szomszédok is a lépcsőházba, hál istennek, legalább kerülgethettük őket is.
Délben aztán az utánfutósnak menni kellett, a nagy dolgokat meg letudtuk úgyhogy egyedül maradtam. Nekiálltam felmérni a károkat.

Eredmény : a régi kecóban a bejárati ajtónál egy falreverődés, a szobában kettó, plusz a folyosón egy 20centis mélyedés szemmagasságban. A probléma az hogy kb 3ésfél a belmagasság, ezt kifesteni egy örökkévalóság lesz. Még jó hogy az új helyen nagyon vigyáztunk, ott már volt festve. A mosógépet még nem mertem beindítani, kétszer is úgy lett lerakva hogy konkrétan pattogott. Ma este beindítom... De a tv-m megúszta!!! Úgyhogy be is üzemeltem, egyelőre csak a három parasztadó megy rajta, lassan be kell majd mennem a júpíszíhez is...dekurvafáradtvagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr82579126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2011.01.17. 22:03:23

...ez a szekrénycipelés azért mókás lehetett...jó, hogy nem csajok vagytok, én vihogtam volna és tuti el is ejtjük! :)

...ééééés, tiszta ruha van már?

kozgaztanar 2011.01.19. 11:57:31

@érzelmikáosz: a csajok soha, de SOHA nem cipelnek szekrényt!! :)

díva naíva 2011.01.19. 15:56:37

@kozgaztanar: egyetértek Chantival :)) szingli csajok cipelnek szekrényt...

aJeti 2011.01.20. 13:37:06

@díva naíva: nem, nem cipelnek. mert akkor gerincsérvük lesz.

díva naíva 2011.01.20. 13:45:47

@aJeti: szóval voltál már szingli csaj, aki szekrényt cipelt :))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.20. 13:48:03

@aJeti: Nem kell ahhoz szekrény, elég a másodikra cipelni kartonnyi tejet, vizet, lehetőleg egyszerre, miközben ajtót/rácsot nyitogat az ember lánya... :)

sing-lee 2011.01.20. 13:54:42

@érzelmikáosz: van, hál istennek! (meg a mosógépnek)
süti beállítások módosítása