közkívánatra

2012.01.10. 13:07

Na jó, nem volt túl nagy reklamálás, de egy kicsit. Most visszanéztem a tavalyi uccsó posztokat, jó volt látni, na! Lehet visszaolvasom majd magamat, úgyis ráérek...

Dorka már nem mosogat. Ez az önmagában lehangoló tény kiegészül azzal az információval hogy vettünk egy mosogatógépet. Kellett na, ami akkor derült ki nagyon mikor a költözés után egy hétig napi kétszer beizzítottuk. Mert mindent át kell mosogatni. Nők.

Mert hogy költöztünk, igen. Megint. Először együtt. De hogy csak sorjában : szal anyám igen jól elvolt szoboszlón. A szállásadóról vagy jót vagy semmit, úgyhogy ugorgyunk. Aztán anyámat betolták a műtőbe és valami csoda folytán nem a mínuszkettőre került hanem kis pihi után haza.

Mi meg nekiálltunk az ősznek. A régi albiból nagyon elegünk volt már a zaj meg egyebek miatt úgyhogy albi keresés. Siker. Dorka régi kecójának rendbehozatala. Siker. Közben festés és létráról leborulás. Gipsz. Akkor rájöttem milyen lassan halad az ember fia amikor egy kézzel fest. De a végeredmény siker. Decemberben költözés. Siker. Azon azért röhögtünk hogy négy rakodó lett bérelve ( ejj de szépen írtam ) a nemmondommeg melyik cégtől és amikor a legnagyobb elém lépett erősen elgondolkodtam hogy a másik hármat hazaküldöm. Akkor volt a figura mint a brúszvilisz néger haverja az armaggedonban. Saját bevallása szerint fogyott, épp 150kilónál járt. Mikor ment be a bejárati ajtón azért lehúzta a fejét. Nem is bántam, ha szétfejeli nekem ugrik a kaúcijó...

Na, mindenesetre újév, jóév. Új albi szuper, már csak 55 évig kell spórolnom hogy egy ilyet megvehessek. De lehet megérné. Pusszantás a csajoknak, Buék mindenkinek. Majd jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr633533997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2012.01.16. 16:07:31

és, maradt festék?! :))

irkafirka 2012.01.22. 21:45:49

BUJJÉK!!! :-) ELveszett ember... :-P

kozgaztanar 2012.02.10. 12:09:48

:))
csak most láttam, de akkor is smile! :)
süti beállítások módosítása