epilógus

2010.01.30. 12:36

Ugye szeptemberben kezdődött. Aki olvasta emlékszik. Teli voltam keserűséggel, féltem a holnaptól és fogalmam sem volt mit kezdjek magammal.
Aztán belekezdtem. Szükségem volt tanácsokra, mert nem nagyon volt aki mellém álljon. Érdekes mód éveket éltem le a fővárosban, mégsem volt egyetlen olyan ember sem akivel őszintén tudtam volna beszélni a problémáimról. A régi cimborák is elkoptak, nem volt kivel elmélkedni. Hát kiírtam magamból. És jöttetek ti, egy maréknyi idegen akik úgy érezték bele kell szóljatok az életembe.

Nem mindig hallgattam/hallgatok rátok. Sőt többnyire nem. Mert nem vagyok az a fajta akinek meg lehet mondani mit csináljon. Sok vélemény azonban elgondolkodtatott és ha nem is közvetlenül de legtöbbjük biztosan segített hogy az adott dologban hogyan döntsek, ítéljek. És ez az ami miatt tudom hogy megérte.
És találtam pár barátot. Többet tudtok rólam mint a rokonaim, kollégáim, vagy azok akikről régebben azt hittem a barátaim. Bár infós vagyok, mégsem hittem sosem az internetes barátságokban. Én nem így nőttem fel, a játszótér, a focipálya, a lakótelepi gyerekbandák...most mégis el kell ismerjem jó helyre kerültem.

De most búcsúzom. Itt leszek veletek de az én életem most megváltozott. Kipróbáltam a szingli életet, volt hogy gyűlöltem, volt hogy élveztem de egy kicsit mindig ott
motoszkált bennem hogy mást akarok. És amikor a legkevésbé számítottam rá találtam ehhez egy társat. Igen Ő az. Volt aki neki szurkolt, volt aki ellene, de így van ez. Ő még nem tudja, talán csak reméli, talán Ő is hülyére vesz idővel, mindenesetre most úgy néz ki megkapom tőle azt amit kerestem. És ha minden jól megy az évek meg a
tapasztalataim hagytak annyi nyomot bennem, hogy ne kövessem el ugyanazokat a hülyeségeket amit előtte a többieknél.És akkor talán működni fog a dolog.

Azt mondom az életben semmi sincs véletlenül. Nem sorsnak nevezem azt, nem is valami felettes hatalomnak, de naponta történnek olyan apró dolgok amik elgondolkodtatnak. Nemrég Ádám bukott. Fene tudja mi lesz vele. Azért remélem jól jön ki belőle. Aztán a héten a dokihoz menet összefutottam Dorkával. Ő nem látott és egy pillanatra én is azt hittem tévedek, de ő volt az. Hazáig ez járt az eszemben. Aztán a napokban felhívott Clió hogy mi van velem. Ma meg azt olvasom hogy QTPie is bebukott. Apró dolgok de ha egymás mellé pakolom őket akkor számomra igenis megerősítés ez. Hogy befejezzem. Mert ami volt elmúlt. És már nem vagyok szingli. Ez az év nekem tényleg jól kezdődött.

Most megpróbálok összerakni egy rendes életet. Az alapok megvannak. De ezt most nem rakom a kirakatba, valahogy fontosabb ez annál. A blog bezárt.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr521714540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.01.30. 14:01:09

bár nem ismerjük egymást, sok sikert és sok boldogságot!

bioDorka (törölt) 2010.01.30. 14:31:01

én ennek csak örülök:)
tiszta szívemből, ügyes legyél, jó?
blogtalira azért gyere el!

nagy puszi+ölelés

vagyok, aki vagyok... 2010.01.30. 15:22:30

minden jót! *puszi*

hiányozni fogsz. hiányzik mindenki, aki itt volt, az életünk részévé vált, aztán elment. de igazad van, az ilyesmit élőben kell átélni, megbeszélni stb. szerintem van néhány telefonszámod és olvasni is tudsz... :D

Verliebte (törölt) 2010.01.30. 18:13:45

Szia!
Nagyon sok boldogságot, legyél ügyes, bízz magadban és hallgass a szívedre ;)
nekem is hiányozni fogsz, de persze fontosabb, hogy oké legyen minden ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.30. 18:25:44

Ohh, de fognak hiányozni a jó kis "összeszólalkozásaink".
Akkor hajrá, hajrá, hajrá!

De hogy hű legyek magamhoz:ha egyszer mégis visszajönnél blogolni, kérem a szaftos részleteket, baszki.:-))

666E 2010.01.30. 18:51:54

Nem is feltétlen kell hallgatni arra amit mások mondanak, az egyedüli szerepe ennek szerintem max az, hogy így legalább láthatjuk magunkat más szemével is. És ez talán segíthet, hogy mi is valamivel átfogóbb képet kapjuk a helyzetről.
És gratula:)

díva naíva 2010.01.30. 20:51:27

Nagyon sok boldogságot ex-szingli, nagyon sajnálom, hogy elhagysz minket :S hiányozni fogsz...

Gondolkozz azért el rajta, talán Álomnővel írhatnátok egy pozitív blogot közösen :))

aJeti 2010.01.30. 21:40:15

korrekt. sose gyere vissza. imádlak, csá.

Cica-mica 2010.01.31. 14:42:25

Igazad van, ami a tiétek nem kell kirakatba tenni. De én azért igazán örvendek neki, hogy megtaláltad a nagy, vagy közepes vagy mitom milyen Őt. Ha fontos a számodra akkor vigyázz is rá, és ne feledd, amit adsz azt kapsz. Adj minél több szeretet, ölelést és puszit, és beszéljetek meg mindent. Amíg még meg tudtok beszélni mindent, addig még van remény mindenre. Sok boldogságot, valaki, messziről, aki olvasott, és aki drukkol neked.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.31. 18:44:14

Szingli aki már nem is szingli :D.
Sok sikert!
Maradj olvasó, kommentelő üzemmódban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.31. 18:53:09

Hát baszki, te meg mit képzelsz magadról?! Itt mindenki tiszta szarban van, akkor hogy mersz te itt boldog lenni?

Nem ám csak viccElek:-) Sok Boldogságot bakker!!!(ki gondolta volna)
Ha meg kell egy erős női váll(nem mell!!!VÁLL! Érted?)szóval , akkor tudod hol találod a számom:-)
PáPá
Inci

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.01.31. 20:04:24

Jelentkezik az ördög ügyvédje! :)
Szeptember? Most meg január van .. és nem vagy szingli ... hmmmm.

Hát drukkolok. A lánynak is.

Sok szerencsét!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.31. 20:23:30

najólvan. örülök. azért valami módon csak nézz be hozzánk néha. és néha azért elmondhatnád nekünk: továbbra is minden rendben...

sing-lee 2010.01.31. 20:27:54

Azért itt leszek és beszólongatok mindenkinek majd :)
És kösz a jókívánságokat. Majd iszunk is rá!
Most azon gondolkodom mi legyen az új nevem : exli vagy szinglex??

aJeti 2010.01.31. 20:45:23

@ex-szingliman: igen, akartam javasolni, hogy ne ez, mert ebbe beletörik a nyelvem. próbáltad kimondani, teeee.
én már kitaláltam. loverman, lova, lova
na jó megkeresem ha az alapján ahogy dúdolom nem ugrik be...

itt is van:
www.youtube.com/watch?v=2DF_7r6kCUU
ja bocs, az eredeti:
www.youtube.com/watch?v=GEOiO_eDoVI&feature=related

na, jó lesz? :D

Mákvirgács 2010.01.31. 21:09:17

Sok boldogságot!:) A kezdetektől olvaslak...örülök, hogy így alakult! :)
Grat és hajrá! :)

irkafirka 2010.01.31. 21:36:27

Sok sikert, remélem megleled, amire vágysz! És azért beszámolsz majd róla, hogy tényleg jól mennek a dolgaid!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.01. 07:36:59

Végre egy jó hír itt a bűzös netvilágban!!! :DDD
Kitartás, és kívánom, hogy minden az elképzeléseid szerint alakuljon! :)
Puszi

Tittok 2010.02.01. 08:42:17

@ex-szingliman: basszus ez de szar próbálkozás volt. Hagyd így. Annyi minden történt velem a hétvégén ezt a posztot észre se vettem. Akkor a puják éhen halnak ez már tuti. Na jóvan, akkor szerintem előbb beadom őket az árvaházba, ha mán nem tudunk velük mit kezdeni. Pénzt küggyé haza, minden héten. Kuffantani meg sokáig csak gumival. És írj emailt, ugye azt irhatok még????????????

sing-lee 2010.02.01. 10:37:40

@Tittok: 'péz'nincs , fizetés előtt vagyok.
@aJeti: már megint a lóvéval jöttök itt...

kozgaztanar 2010.02.01. 10:57:09

Viszlát, és kösz a halakat!

Tittok 2010.02.01. 11:12:57

Amúgy az de gáz, hogy minden pasi meglép egy csaj miatt. Pfeej

ezmegmiez 2010.02.01. 13:20:22

@Tittok: csak addig mondod ezt, amíg nem miattad lép le.

Styxx 2010.02.02. 10:12:30

Minden jót ex-szingliman. Nagyon szép, a szó legnemesebb értelmében vetten férfias ez az uccsó poszt. Legyen ilyen jól összerakott a további életed:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.02. 11:45:12

@Tittok: Ugye. Aztán meg sírnak, ha fogy a pénz...:-)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.02. 12:59:46

Ámen.
Hiányozni fogsz...ezerpusz és ölelölel...

Mary_N 2010.02.12. 17:45:40

lett végre netem, erre az első hír, hogy Te kocc... kabbe... vagy inkább és főleg: LÉGY BOLDOG!!!! (hiányozni fogsz)

díva naíva 2010.02.13. 01:12:08

@Mary_N: ez annyira Te, még az éjszaka közepén is megnevettetsz :))
süti beállítások módosítása