sport

2010.02.14. 22:31

Mert hogy azért még gyúrok. Az nekem való.

Régebben csapatjátékos voltam. Mindig volt valaki akivel meg kellett beszélnem a dolgokat, legtöbbször én beszéltem...aztán felnőttem. És a csapat feloszlott. Lettem én aki antiszociális, de ha jó a társaság akkor ez elhalványul. Viszont a konditerem az más. Ott általában sokan vagyunk és a csapatmunkának az ötlete sem merül fel. Ha igen meg én nem vagyok benne, nekem a lányok jönnek be.

Szóval szuszogook meg kapkodok levegőért mert megint túl sok súlyt raktam rá, dehát mermémáne, hat hónap az hat hónap, úgyhogy bírni kell. Aztán gondolkodom. Ezért jó ez, itt van rá idő. És eszembe jut ez a hét...

Szarul kezdődött. Múlt vasárnap este az agymenéses fázis első szakaszában egy végigpörgött hétvége után testileg és lelkileg lenyugodva egy rohadt nagy vigyorral az arcomon kellett volna bambán bámulnom ki a fejemből...ehelyett meg azon agyaltam hogy valami nem ok. Mert nem boldog és/vagy elégedett voltam hanem agyas. Illetve agyatlan. Vagy ha van a kettőnek kombinációja, na akkor az pont illett volna rám. Próbáltam elhessegetni a dolgot, előkerült piros keresztes barátom és álomba ringatott.
Na keddig semmi nem javult. Illetve kezdett tisztulni a köd, ami mögött megláttam a hét évet. Ami most vagy fogva tart, vagy csak szórakozik velem mert befészkelte magát oda legbelülre és nekiállt kuplerájt csinálni. Sikerült neki. Én meg rakjak rendet utána.
Szerdáig bírtam. Aztán elmondtam neki. Meg neki is. A múltam meg a jelenem is tudomást szerzett megborult lelkiállapotomról. Az egyik nagyon nem örült neki. A másik meg...kiderült hogy hasonló cipőben járunk. Nála is előjött.

Ma meg a múltból jelen lett egy kis időre, a jelen meg jelentkezett és nem haragszik, mert megértő vagy valamit nagyon jól csináltam amikor együtt voltunk. Ettől egy kicsit megint megborultam, meg kaptam egy levelet - amiben benne hogy hogyan is kell kezelni a párkapcsolatokat. Hátha megértem magam. Olvasnám, mikor az egyszerűség kedvéért bejelentkezik a Szőke és kiszedi belőlem a  dolgot. Nesze neked elmélkedés...valami kimaradt volna? Na igen, a jó dolgok. Azok nagyon jók voltak, kis időre elfelejthettem ezt a szart amit a saját nyakamba önöttem. Köszönöm annak aki részese volt!

Pedig ma nem sok erőm volt gyűrni. Pihenni kellene, mert ennek nem lesz jó vége...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr331758832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.02.14. 22:42:18

Hááát... nem irigyellek. De holnap kicsit jobban kipihenve még egyszer elolvasom, hátha megvilágosodok. (bár ez még rajtad nem fog segíteni) Én már rájöttem: a saját életemben ÉN kell, hogy a legfontosabb legyek saját magamnak. Lehet posztot kellene mégis írnom alvás helyett?! :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.15. 07:37:36

Nem mindent értek tisztán a történéseidből, sajnálom, ami szar, de örülök, hogy újra itt vagy. Remélem hamarosan boldog pasi fog posztolni... :DDD

aJeti 2010.02.15. 08:06:48

nem olvasol te túl sok aJetit? no mindegy, én értettem.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.15. 08:48:13

én meg csak gondolom, hogy talán értem, de lehet, hogy nem is.
esetleg egy pici finomítás a gyengébbek kedvéért?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.15. 09:21:47

@aJeti: nekem is ez jutott eszembe...tisztára olyan Jetis dolgokról ír:-)))))))))lehet én is csak ezért értem?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.15. 10:37:00

Amúgy meg lófasz a seggedbe Szingli, hogy te is csak akkor tudsz írni, amikor agyas vagy......:-)

sing-lee 2010.02.15. 10:46:45

@aJeti: @Incifinci: rohadjak meg tényleg aJetit olvastam előtte...tudat alatt loptam a stílusból, de ahogy látom nem volt copyright :))
És tényleg csak akkor tudok írni :(

Mákvirgács 2010.02.15. 10:53:03

Örülök, h újra itt:)
Nnna..ez a lelki rendrakás a legnagyobb szííívás :S...de hajrá:)

irkafirka 2010.02.15. 10:55:36

@Incifinci: :-D ez ott volt! és jogos!

abdulesmia 2010.02.15. 13:01:27

@szingliman: kicsit hamar bíztad el magad, nem?
Simán lehet érteni a postot, nem tudom mi van a lányokkal.

Tittok 2010.02.15. 13:25:34

Hiányoztam? Hiányoztál.

irkafirka 2010.02.15. 13:47:38

@abdulesmia: a lányok (részemről) örültek, hogy a képernyőig látnak, pontosabban csak néztem, de nem láttam. Azóta megfejtettem. :-)

Mary_N 2010.02.15. 21:44:20

a gyúrás, az nem baj, drága, de ahogy nézem, Te mostanság agyra gyúrsz - hagydabbaderögtön!!!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.16. 09:51:21

hát izéééé, gondoltam megváltoztál... de nem, te egy javíthatatlan lelkizős jókisfiú vagy, jól jár veled az a csaj aki megfog. Az exel ujrakezdeni, -ez nem túl okos a csillagok szerint, de lehet nálad bejön, nem tudom.
szorítok neked.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.16. 10:07:09

Soha nem kezdtem újra exel. Annak már akkor sem lenne varázsa, ha én lennék Harry Potter. Igazából sztem senkinek nem az exre van szüksége, hanem azokra az élményekre, amiket a vele eltöltött idő adott. A másik meg az, amit már Dorkánál, Dívánál is írtam, hogy nem abból kell kiindulni, hogy a másik körömvérzésig szeressen és én is körömvérzésig szeressem őt, hanem abból, hogy érezzem az életemet. Most már azt hiszem múszáj lesz vmit összevakarnom hosszabban a témáról, mert nehezen értitek miről beszélek.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.16. 10:11:27

@hzizi: az nem, nem túl okos dolog, az egy FASZSÁG. És imádok olyat mondani, hogy én megmondtam...már csak azért is, mert tök utálom, amikor az emberek elsírják magukat, hogy jajj de rossz, meg így-meg úgy......utána meg vissza mennek ugyan abba a szarba ahol voltak, és akkor az ember jó szándékkal felvázolja nekik, hogy hát Bazd meg, semmi nem fog megváltozni. Az hogy az elején megint mindent szépnek mutat az egy dolog....de ugyan úgy elő fog jönni minden idiótasága...embereket nem lehet gyökeresen kifordítani magukból....Ha meg még is, az meg már nem is ugyan az az ember..akkor kit is akarunk szeretni? Önképünket amire formáltuk a másikat? Ez egy baromság.....

Tittok 2010.02.16. 10:32:45

Kreatív bloger díjat kaptál kincsem :) Részletek a blogomon.

irkafirka 2010.02.16. 12:41:48

Soha semmi nem lesz olyan, mint régen. (megszólalt a -majdnem- legfiatalabb) Épp én is tervezem megírni a 6-7 éves kapcsolatom utózöngéit. Persze, szép volt, jó volt, különben nem csináltuk volna, de csak VOLT.
A lelkizéssel nincs baj, attól még ugyanúgy pasi maradsz. Gondolkodj, rágódj, aztán bújj elő a megoldással. Én szorítok Neked! :-)

díva naíva 2010.02.16. 14:44:47

Szingli, hogy volt Dorkánál, mikor összejöttetek, akkor is elkapott a házasság utófeelingje?

Az exeddel már próbálkoztatok újramelegítéssel és nem jött össze... szerintem ez már egy nagyon megromlott dolog, hagyni kellene...

és még mindig Szőkének drukkolok, gyanítom ő jár ugyanabban a cipőben, mint Te :)

@Hirmondo Helen: mielőbb szexmentes felvilágosító posztot naívak kedvéért :))

és Álomnő haragudott majd mégsem?

vagy nem értek hozzá? :))

sing-lee 2010.02.16. 15:00:54

@Tittok: Drága vagy! Pénteken hiányoztál, ez többet ne forduljon elő! De mondtam hogy azért itt leszek a közelben, figyeltelek titeket, csak kicsit sűrű mostanában a főzelék...de azért szemem rajtatok továbbra is :)
Amúgy mindenkinek igaza van...

irkafirka 2010.02.16. 15:12:48

vazzze, találtam egy linket a gúglin, kitettem magamnál, dolgozatot írtak a Zalán közösségről!!!
@szingliman: milyen főzelék???

díva naíva 2010.02.16. 16:14:50

@irkafirka: a dolgozatban szingli wazze :D "Az első kommentelő, szingliman. Nevéből adódóan férfi maszkból szól, ám hozzászólásai alapján ezt egyáltalán nem jelenthetjük ki ilyen egyértelműen, hiszen írásaiban egyaránt találhatók nőies és férfias elemek is, tehát játszik a társadalmi nemi identitással. Nőies elem például, hogy hozzászólásaiban érzelmekről beszél"

díva naíva 2010.02.16. 23:06:54

megajándékozlak egy kreatív blogger díjjal :)

sing-lee 2010.02.17. 15:17:52

@díva naíva: hogy mentek volna azok is inni ahelyett hogy blogokat olvasnak :)
Köszi a díjat! Most ilyenkor mi van? Kapok levelet is róla vagy csak így a kommenten keresztül jön??
@irkafirka: érzelmi. Tudod olyan nőies mint milyen én vagyok :))

irkafirka 2010.02.17. 15:24:25

@szingliman: nekem vannak elképzeléseim a díjról: egyenesen a szőr son koneri hozza ki nekem, jár mellé egy utazás, valami napfényes helyre, és havi sok-sok pénz. Erről beszélünk?
Nőies? Te? Ne röhögtess... :-P (a dolgozatírók meg kapják be, szerintem)

díva naíva 2010.02.17. 15:25:48

@szingliman: be kék nézni a blogomra, keresd a kreatív blogger díjas bejegyzést :P

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.17. 16:42:03

nagy a baj? igyunk...! ;)

Ne agyalj túl sokat és minden rendben lesz! :D

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.18. 08:42:24

Nem tudtam eldönteni, hogy a posztban hány csajról volt szó. Segitsetek!

sing-lee 2010.02.18. 10:08:52

@barracud4: na nem dicsekvésképp, de többről mint gondolnád :)
@érzelmikáosz: ez pénteken is bejött! Amúgy néha érdemes agyalni, majd posztolom

irkafirka 2010.02.18. 10:20:35

@barracud4: @szingliman: hihiihih... ha a levelet is nő küldte, akkor szerintem egy kezem nem elég megszámolni... és még Ő agyal!!! ;-)

sing-lee 2010.02.18. 13:04:45

@irkafirka: hány ujjad is van pontosan? :))

irkafirka 2010.02.18. 13:14:03

@szingliman: egy kezemen? két kezemen? sok... :-)

irkafirka 2010.02.24. 07:45:03

Ezt ma olvastam, ide illik: "De a múlt mindig velünk marad. Arra várva, hogy összekuszálja a jelent. "(A pletykafészek)

sing-lee 2010.02.24. 09:24:21

@irkafirka: de korán keltél! Hát kuszálás az mindig van :)

irkafirka 2010.02.24. 09:29:57

@szingliman: 5:50kor, és hosszú idő után éreztem azt, hogy kipihent vagyok
-ment mél-
süti beállítások módosítása