Valentin nap

2010.02.14. 11:01

Kinek kinek a saját szája íze szerint. Egyesek szerint ez a szerelem "ünnepe". Nekem nem annyira. Mégis jól vagyok.

Bár ki tudja mit is tartunk szerelemnek. Még mindig nem akarok szerelmes lenni, sőt azt sem szeretném ha valaki belém szeretne. Túl bonyolultá teszi a dolgokat a hormonok tánca. Van viszont valami ami boldoggá teszi az embert minden körülmények között. Talán ha megtalálja az útját, a helyét az életben - hogy mit is akar és hogy akarja. Túl racionálisan hangzik? Na ja, ma is így ébredtem...

Mert miért? Mert Álomnő...szóval ő még mindig Álomnő. Én meg sajnos még mindig ugyanaz vagyok aki voltam. A kettő meg nagy valószínűség szerint mégsem kompatibilis. A héten próbáltam elmagyarázni neki, de nagyon nem értette. Én sem érteném. Illetve most már igen, de ehhez ezt meg kellett élni. Kialakult valami feszültség bennem ami csak akkor múlt el amikor beismertem hogy nem ezt akarom. Vagy nem így. De hogy mit is akarok arról csak ködös elképzeléseim vannak...egyelőre.

Hogy miért most mondom? Péntek előtt nem akartam, azt az estét nem illett volna magamra irányítani. Mert az így volt tökéletes. Az igazat megvallva még ma reggel is volt egy "kis" hatása rám és most nem az elfogyasztott sörök utózöngéiről beszélek. Hanem arról amit megint ettől a közösségtől kaptam. Azt hiszem egy darabig nem tudok szabadulni innen.

Visszatértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr631756707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mary_N 2010.02.14. 11:13:49

Visszatértél, hurrrá!!! Vagyis mégsem, mert akkor véget ért az álom(nő)? Vagy most mi van? Jajj, túl sokáig voltam távol, és nem értek semmit... :-( Most akkor megint szingli az ex-szingliman?

sing-lee 2010.02.14. 11:20:34

@Mary_N: visszatért..ünk, ahogy látom.
Idővel kiderül minden. Meg hiányzott az írás is...meg Te is!!!

aJeti 2010.02.14. 14:53:20

ma pl. ...fent! :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.14. 15:08:29

Na, most már várom Inci posztját arról, mit csináltatok ti tulajdonképpen péntek este...

Mágnes Dóra · http://mindenkaja.blog.hu/ 2010.02.14. 15:44:21

welcome back szingli! :)
azért ezt a "mégsem kompatibilis"- t elmagyarázhatnád.

díva naíva 2010.02.14. 15:53:29

én meg örülök, hogy itt vagy és örülök, hogy jól vagy :) a többit meg rád bízom :))

Mary_N 2010.02.14. 16:05:40

@szingliman: most mondhatnám, hogy jaj de jó, csak igazából mégse - mert már azt hittem, Neked tiszta boldogság... írjad már megfele, hogy mik történtek!!!! :-D

irkafirka 2010.02.14. 16:11:55

Üdv. újra itt! Most akkor agyas, vagy agyatlan, vagy mi is van?! ;-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.14. 17:25:31

Én meg csak most figyelem mi van itt....Miről tehetek én? Most mondanám hogy ott sem voltam, de hát, elég rendesen ott voltam, meg oda is tettem magam:-) De miről tehetek én?! Fújj, de imádlak benneteket:-)))))))

aJeti 2010.02.14. 17:55:20

@Incifinci: majdnem fogadtunk hogy újrakezdi/nem kezdi. még jó hogy nem fogadtam...

vagyok, aki vagyok... 2010.02.14. 19:49:50

sajnálom.

majd legközelebb.
süti beállítások módosítása