vihar után kicsivel

2010.02.18. 13:02

Na igen. Vagy nem? Kicsit bizonytalan vagyok...vagy mégsem.Öööööö...

Az egész úgy alakult hogy a vasárnap jól kezdődött. Aztán délután meg "randi" az ex-el. Akkor még randinak neveztük. De nem szólt semmiről csavarogtunk, munkáról meg rokonokról beszélgettünk, persze előjöttek régi közös poénok amiket más tuti nem értene. Ámokfutásom betetőzéseként késő délután a karjaiban aludtam el. Nem sokat talán fél órát. Hiába, fárasztó hétvége volt.

Aztán kedden megint összefutottunk. Addigra kezdett felszállni a köd. Sok minden letisztult, ami meg nem ahhoz idő kell még. Azzal a határozott céllal mentem hozzá hogy érzésekről fogunk beszélgetni. Mert ez eddig kimaradt. Ahogy visszagondoltam soha nem beszéltünk érzelmekről, azok csak voltak és megéltük őket.

Nehéz volt rávezetni. Az első próbálkozásomat konkrétan elutasította, mondván nem ezért vagyunk itt. Aztán kezdett megnyílni. Érdekes mód ugyanúgy éltük meg az utóbbi pár napot, kellett, de nem azt hozta amit elsőre gondoltam/gondoltunk volna. És végre egy kicsit tisztáztunk pár dolgot a másfél évvel ezelőtti "kezdetekről".

Végül eléggé belemerültünk a témába, de pár "ajtót" azért még nyitva hagytunk. Hazafelé a kocsiban pedig kezdtem lenyugodni. Hogy mit is keresek még pontosan nem tudom, de hogy vele nem fog menni az biztos. De nélküle sem. Mert olyan szinten kötődöm hozzá ahogy talán senkihez a világon. Ez viszont már nem párkapcsolat. Mintha a hugom lenne akire vigyáznom kell és talán számíthatok is rá. Ahogy Ő is rám.

A feladat adott. Fenntartani a kapcsolatot úgy hogy ne lépjünk át egy határt. Egyelőre könnyűnek tűnik, a szikra ami be szokta indítani az újrakezdéses dolgokat az most még nyomokban sem tűnt elő. Ha nem mondja is érzem, bár így jobb volt. Magamról pedig tudom. Aztán hogy a jövőben hogy alakul a dolog még nem tudom, most úszok az árral és élvezem. Különösen annak fényében hogy Álomnő tényleg az aki. De erről később...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr871768773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.02.18. 13:17:50

Hmmm, csak ügyesen. Örülök, hogy jól érzed magad a bőrödben! Álomnő téma érdekes, de nem ám megint bezárod a blogot! ;-)

vagyok, aki vagyok... 2010.02.18. 19:25:26

tényleg én lennék? :DD de jó...

aJeti 2010.02.18. 19:30:18

na ez most nyálas lesz. én megnéztem az alábbi filmet. sajnálom, azt kell mondjam hogy ajánlom csak most, csak neked.

it's complicated - egyszerűen bonyolult

www.port.hu/egyszeruen_bonyolult_it_s_complicated/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=105907&i_city_id=2735&i_county_id=14

Mary_N 2010.02.18. 19:57:59

szerintem hibbant vagy. jó-jó, elszakadni nehéz, főként ha vannak benned/bennetek nyitott kérdések. ezeket le kell tisztázni, de aztán le kell zárni a kapcsolatot is. mindaddig, amíg fontos, hogy találkozz vele, addig nem tusz továbblépni, és addig nem leszel képes és alkalmas egy új kapcsolatra sem (azt hiszem, az eddigi próbálkozások és helyzetek is ezért lehettek döcögősek - mert nem zártad le még a múltat)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.18. 20:37:49

@Mary_N: A hibbant tényleg szép szó erre a felállásra.
Én más szót használtam volna.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.19. 07:48:59

nekem erről meg van a véleményem, de nem írom le, mert akkor megint meg leszek szólva és ebből már kúrva elegem van....

irkafirka 2010.02.19. 08:45:11

@Incifinci: :-( ne törődj velük! Mindenkinek van magánvéleménye, de ez nem jelenti azt, hogy a többeiknek aszerint kell tovább élnie. Szerintem.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.02.19. 09:24:55

Édesem! :)

Annyira ráérsz .... nyugalom! Jó? :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 10:08:10

@Incifinci: Inci, írd le nyugodtan, én biztos nem küldelek melegebb éghajlatra.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.19. 10:18:14

@Incifinci: Felőlem is írjál, szólás és írásszabadság van!!! Szinglit meg megkérjük, tiltsa ki azt, aki be mer neked szólni... Na???? :))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.19. 11:24:03

Á, most meg már elszállt az ihletem.....

A lényeg, hogy a találkákkal csak egymás szívét fájdítjátok, mert eljutottak arra szintre, hogy csak a szépre emlékeztek, de aztán voltak ott nagy csalódások is, amik egyre feledésbe merülnek mindkét részről......na mindegy én nem hiszek az újrakezdésben...de mindegy is...tudom, hogy itt nem is az újrakezdésről írsz, meg hogy nem is akarod, de most vagy annyira bizonytalan, hogy belemenj egy ilyenbe is ha úgy alakulna....

És mi a helyzet Álomnővel?

sing-lee 2010.02.19. 16:50:36

@Incifinci: alakul. Majd posztolok csak nincs sok időm. Most értem haza, feltörték a kocsimat azt intéztem egész nap :(
@aJeti: na ha azt mondom hogy az ex-szel megnéztük..:) fasza mi?

irkafirka 2010.02.19. 17:55:44

@szingliman: vazzzeee... ez nem jó! A japán szűz gumicsajt is elvitték belőle?! ;-)
Attól függ, hogy most néztétek meg, vagy annó...

díva naíva 2010.02.19. 21:12:48

szingli, emlékszel, hogy bántott, ne feledd, nem akarom, hogy közel engedd, mert újra megteszi! kéééérlek :)
hagyd, hogy Álomnő azzá válhasson, aki az ex régesrég volt :) (tudom, bagoly mondja verébnek - bár verebesedek :))

Mary_N 2010.02.20. 19:45:56

No most akkor továbbadom a vándordíjat: megkaptam tőlem is a Kreatív Blogger Díjat (tégy belátásod szerint)

Verliebte (törölt) 2010.02.21. 11:52:57

(off.írtam privit, erre a mailedre)

Tittok 2010.02.22. 08:56:40

Szingli írj már valamit, mindig idekattintok és sosincs itt semmi, pedig már kíváncsi vagyok a részletekre, hogy mi is van pontosan. Meg, hogy most kivel is találkoztál? Ez a volt nejed? Írj!!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.22. 09:35:56

@díva naíva: mármint mivel kapcsolatban gondoltam rád?!

sing-lee 2010.02.22. 14:34:56

@Verliebte: válasz ment...
@Mary_N: köszi. lassan ki kellene raknom, már vagy három helyről megjött :)
@Tittok: na igen, ő...
@díva naíva: ok :)
@irkafirka: nemrég...

irkafirka 2010.02.22. 15:22:04

@szingliman: és hun az új poszt?! he?! mindig csak a meccselés, aztán nekünk (akiknél 0-0 az állás, parter híján) meg nincs mit olvasni?! ;-)
süti beállítások módosítása