vasárnap sütött a nap

2010.02.22. 14:24

Pénteken a telefon ébresztett. A kerületi rendőrségtől kerestek. Nabazz, mondom biztos átcsúsztam a piroson és most ezért jól megmogyoróznak. Hát nem. 10 perc múlva már a kocsi maradványai mellett beszélgettem két rendőrrel. Az éjjel valami brazil benézett a kocsim belső terébe persze az ablak útban volt neki úgyhogy azt kiverte.  Amit talált meg elvitte emlékbe. A legviccesebb az volt, hogy az adataim bediktálásakor elkérték a telefonszámomat. Na akkor előtte mi alapján hívtak? Találomra, hatha sikerül pont engem hívni?

Aztán telefon a biztosítónak, szervíznek, helyszínelő (Grisszom) megjött és mintát vett meg fotózott. Olyan alapos volt, hogy naív ember még képes lett volna elhinni hogy ebből nyomozás lesz. Persze nem, de akkor is. Meg jegyzőkönyv a kapitányságon, beszélgettünk, aláírtuk aztán irány a város másik fele hivatalos szervíz már várt. Kocsi otthagyva, búcsúkönnyek, kedden találkozunk. Anyagi kár olyan 120ezer, rámeső rész kb35 a többit állítólag befedi a casco. Kíváncsi leszek.

Most meg BKV. Eddig sem szerettem. Ezután sem fogom. Ha valaha ellopják a kocsit másnap megyek venni egyet, ha kell akár 40 év hitelre. Elszoktam már ettől, várakozás, lépcsőzés, nyomorgás, skubizás mert jegyet nem lukasztok, nem azért vettem. Persze részegen nem egyszer igénybe veszem ezt a fajta teleportálási módot, de olyankor az önkéntes. Most meg...mindegy, ha a szervíz nem trógerkodik meg a biztosítós is nekiáll dolgozni akkor holnap este már megint vezethetek. Ennyit erről.

Aztán péntek este már volt is vígasztalás. Meg szombat reggel is, Álomnő alapos volt. Kellett is mert vasárnapra megjött neki, szóval most pihi lesz. Mikor aztán hazaértem még az exxel beszéltünk egyet telefonon, de úgy néz ki mégsem olyan kerek ez a történet. Szóval most ex által hibernálva lettem, azt mondja csak így tudja lezárni a múltat, mert túl fájdalmas ez még. Megértem, nem akartam én rosszat neki, de magamnak sem. Meg egy kicsit félre is értettük egymást, hiába no, én nem tudok nőként gondolkodni ők meg nem tudnak férfiként. Ami egyébként többnyire előny, de most nem biztos.

Meg kicsit megint fáradt is vagyok. Nem baj, péntekig pihi aztán hétvége.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr531780923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.02.22. 14:49:11

ezt megmagyaráznád egy naív nőnek? :) "Ami egyébként többnyire előny, de most nem biztos."

sing-lee 2010.02.22. 15:04:31

@díva naíva: ha minden pasi nőként gondolkodna akkor onnantól az összes csavart kalapáccsal vernénk a falba...és ez csak egy példa :)

irkafirka 2010.02.22. 15:29:58

miért érzem úgy hogy az exednek fogalma sincs, hogy mit akar? végülis az a lényeg, hogy te tudd...

sing-lee 2010.02.22. 15:42:03

@irkafirka: a helyzet az hogy Ő nem ugyanazt akarta amit én. Csak idáig elbeszéltünk egymás mellett...

díva naíva 2010.02.22. 15:50:34

@díva naíva: ismerem a csavarhúzót, a keresztet és a simát is, lassan tényleg azt hiszem nem vagyok nőből :D

irkafirka 2010.02.22. 16:11:07

@díva naíva: én is egyedül raktam össze a számítógépasztalomat és az egyik komódomat (nem IKEA!), de ettől még nem érzem magam pasinak, akkor kénytelen voltam egyedül megoldani

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.22. 16:11:14

Lehet a BKV hozza meg a Nagy Őt...;-)

sing-lee 2010.02.22. 17:05:36

@Hirmondo Helen: rá is van írva : "jár önnek" vagy valami ilyesmi:))

vagyok, aki vagyok... 2010.02.22. 17:22:15

de nem úgyvolt, hogy Álomnővel vége??

írjál már úgy megint, hogy értsem is! :D

666E 2010.02.22. 18:01:28

én rohadt későn tette le a jogsit, azt se magam miatt.. nekem tetszik a tömegközlekedés (bármit is sugalmazzon az itteni nevem). egyáltalán nem kell figyelni semerre se, felteszem a zenét és csak bambulok kifelé. ez tökéletesen kikapcsol. kell is ez az utazási szertartás (kocsi vagy bkv) mielőtt megyek valahova, borzasztó lenne pl ha rögtön itt lenne a sarkon minden ahová megyek. szükségem van erre a két pólus közötti kis szünetre amikor nem zavar senki (mert csak idegenek vesznek körül).

aJeti 2010.02.22. 18:44:52

szingli ezt a posztot már nem tudod rámfogni ezer éve nem írtam semmit...

aztá meg honna' tudod hogy brázil vót, áki felnyomta a kocsidat, teee? lehet, hogy a gyuri vót! nézda gyuribá:
www.youtube.com/watch?v=dbkXQdOUrB0

Mary_N 2010.02.22. 21:32:44

@szingliman: hogy ő nem ugyanazt akarta, amit Te??? nemmondod?! :)) végül is nem ezért mentetek szét? könyörgöm mindenre, temesd el a múltat, carpe diem na meg a jövőnek! a BKV-n meg tényleg tessék nyitott szemmel utazgatni (és nem csak az ellenőrök miatt!) ;)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.02.23. 10:17:10

@666E: egyetértek. :)

Bár néha meg tudnám ütni a lábamralépőket, táskátlenemvevőket, tolakodókat, üvöltözőket, köpködőket, hörgőket, köhögőket, büdöseket, zenétüvölttetőket...stb, azért néha jó! :)

sing-lee 2010.02.23. 13:10:13

@aJeti: gyuribát kérdeztem azt mondja éppen a faluban tartott eligazítást aznap...:))
@érzelmikáosz: @666E: mazopisták vagytok!
süti beállítások módosítása