work hard - play hard

2010.02.23. 12:38

Remélem estére elkészül a kocsim mert már megőrülök tőle, hogy napok óta nem vezettem.

Álomnővel minden oké. Kicsit zavaros volt a dolog de csak időre volt szükségem. Ő meg belement a dologba. Olyan szinten éretten kezelte a dolgot, hogy egy pillanatra engem is összezavart. Kezd kialakulni egy lazán komoly, vagy komolyan laza (ezen még agyalnom kell) kapcsolat, ami csak egy fokkal komolyabb mint a Szőkével volt, tehát még nem terhel le mégis lehet vele számolni. (amúgy Szőkével tartjuk a kapcsolatot, de csak emberi szinten)
Sokat járt az agyam mostanában azon, hogy milyen is vagyok. Sokat élek. Sokat melózom. Külső szemlélődő szerint talán link vagyok. Az tény, hogy nem is akarom ezt a képet megdönteni. Kell ez ahhoz hogy jól érezzem magam a bőrömben. És már értem hogy sok nő mit sír állandóan azon hogy a 30-40 közötti (esetleg elvált) pasik csak élik az életüket és baromira nem akarnak családot meg komoly kapcsolatot. Ez most biztos hogy nekem sem menne. Meg amúgy minek? Egyszerűen baromi jól érzem magam a bőrömben, anyagi gondjaim nincsenek, sőt igazából semmilyen gondom nincs. Hacsak nem csinálok magamnak...és akkor ehhez képest egy komolynak mondott kapcsolatban jönnek az elvárások meg a kérdések. Amikre lehet nem is akarnék válaszolni. De ugye kell, mert ha nincs válasz az a legrosszabb válasz...nem?

Az meg ami az exxel volt már csak történelem...a lényeg hogy most teljes elszaparáltságban leszek tőle ha minden igaz akkor az idők végezetéig. Ez az ő döntése. Én másképp gondoltam. De majd meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr551783499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.02.23. 13:14:12

Csak nem sikerült rájönnöd, hogy jó vagy úgy ahogy éppen vagy?! :-P Érezd magad jól a bőrödben és ne agyalj (feleslegesen)!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 13:19:25

...és mi történik a pasikkal 40 után, ha 30-40 között jól elvannak, mint a befőtt?
Na Szingli, tudod rá a választ?;-)

kozgaztanar 2010.02.23. 14:58:47

ja-ja, nehéz felnőni... nem gúnyolódom. én is megkapom hetente kb. kétszer, hogy fel kéne... :(

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 15:52:28

@szingliman: Zizi nem írja meg, pedig kértem rá:-(

vagyok, aki vagyok... 2010.02.23. 18:26:42

ezt végre értem :)
mindennek eljön az ideje, aztán az is elmúlik...

díva naíva 2010.02.24. 21:21:07

szingli, szingli életre rendezkedik be... háááát, remélem változik a véleményed, ez nekem nem tetszett...

sing-lee 2010.02.25. 09:14:01

@díva naíva: persze mert ti nők mind azt szeretnétek ha hepinessz meg láv forever ahogy a 450 oldalas romantikus regényekben van...de én olyat nem szeretek olvasni :)

aJeti 2010.02.27. 02:30:24

@szingliman: mé' milyet szeretsz olvasni? háborús-történelmit?! meglátszik...

díva naíva 2010.02.27. 11:28:16

@szingliman: persze, mi nők, mi? Én sem olvasok olyan regényeket, de eddig te is azt szeretted volna, most meg be vagy szarva...
süti beállítások módosítása