bad day

2010.03.19. 09:57

Van amikor azt mondod hogy most már rosszabb nem lehet. Aztán rájössz...tegnap este is így voltam.

Délben leléptem melóból. Edzeni. Nem sok munka volt, ilyenkor általában elkéredzkedem a főnöktől és este ennyivel tovább maradok.
Két előnye van :
1, üres a konditerem, nem úgy mint hat óra felé
2, ha meló jön késő délután akkor azt megcsinálom mert ugye ennyivel tovább maradok benn.
Most lehet irigykedni hogy milyen főnököm meg munkahelyem van. Amúgy van felvétel...

Aztán ahogy fordulok ki a "főútra" elcsapok egy bringást. De komolyan. Igaz észrevettem (bár későn), balról jött nagy lendülettel, de hiába fékeztem a lökhárító megdobta a hátsó kerekét. Kézifék, villogó, kiugrok mondom mifaszvan,egybevagy(?) gyerek feltápászkodik, olyan huszonéves, ügyesen esett, semmi baja. Bringa is ok, mondjuk kb 5-el mentem, deakkoris. Még most sem tudom hogy néztem el, mikor ülök vissza egy fószer a parkolóból morog, a bringást szidja én meg a jóistent áldom, nemszámít.

Odaérek konditerembe, szekrény megkap, öltözés, nincs itt a mackónadrág. Fasza. Három opció : alsógatyás edzés, hazamegyek mackónaciért vagy a farmer marad rajtam. Fél év távlatából úgy érzem az alsónadrág még korai annyira nem vagyok bennfentes, hazamenni nincs kedvem, marad a farmer. Annyira nem is néztek furcsán rám, persze a többség látott már "normálisba", meg kb öten vagyunk délben. Kollégám is itt van, röhög nagyon, nemrég ugyanígy járt. Na a futás ki is maradt, ebben a szerkóban még a busz után sem...mindegy letudom.

Este Álomnő barátnőzik. Nem is baj, tegnap ott aludtam, nem akarok most két napot egyfolytában vele, kell hogy hiányozzunk egymásnak, az meg nem fog menni ha mindig együtt vagyunk. Hatkor lelépek pókerozni, mondom lelazulok aztán meglátjuk. Na itt hittem azt hogy egy ilyen nap után már csak jobb lesz...
Hétkor egyszer csak sokan leszünk. Farmernacis csaj a terem közepén, a sheriff. Rendőrség, mindenki a helyén marad - mondja, osztók fáradjanak velem, stb...basszameg. Játszani jöttem, mifaszleszitt?? Pár embert kiemelnek, interjú, többiek meg pislogunk mint hal a szatyorban. Pedig ez hivatalos hely. Aztán egyik srác mondja, ismeretlen feljelentő illegális akármire hivatkozva...ezek meg egyből indultak. Akkor lettek volna ilyen aktívak amikor a kocsimat feltörték, na nem a testület fogja az 1%-ot kapni idén sem az hétszentség.
Bő egy óra múlva már nagyon unjuk, pult is zárva, majd meg döglök egy sörért. Négyen egy asztalnál, kártya ott maradt, játszunk. Oké, a harmadik osztásnál teli lesz az asztal, megy a marhulás, közönség is van. Igaz ez csak hülyülésbe megy, de érdekes látvány a két kopasz figura ahogy duzzognak mert nem jött le a lapjuk.

Tíz után "szabadultam". Nesze neked lelazulás. Persze haverkodtunk, a kopaszokkal nem árt a jó kapcsolat, ellenségnek nem szeretném őket. Mégis jobb lett volna akkor hazajönni amikor én szeretnék. Kijöttem nullszadósra, megúsztam a sittet kétszer is, úgy érzem jobb ha most kurvagyorsan lefekszem aludni...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr231851703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.19. 10:39:23

Ejj, mostanság mindenkinek ilyen jó napjai vannak?! Chanti. Tittok, Én..de szép is az élet, nem is tudom mi lenne ha még a nap sem sütne....

kozgaztanar 2010.03.19. 12:36:25

akkor it was a hard day's night...

vagyok, aki vagyok... 2010.03.19. 16:02:09

húha. tényleg.
de most kiírtad, lelazultál. nem?
mondom, b+, lazulj le!! :D

aJeti 2010.03.19. 17:19:44

én geci vagyok. örülök ennek a napnak. kitalálni se tudtam volna jobbat...
bocsesz!
:D

irkafirka 2010.03.19. 22:28:23

most akkor merjem elővenni a bringát, vagy sem?!
Hun van ilyenkor a kis keresztes barátod? ;-)

Verliebte (törölt) 2010.03.20. 18:59:40

Nyugi lesz ez még így se :D (napi közhely)

díva naíva 2010.03.23. 22:22:41

lett még rosszabb vagy javul a tendencia? :)
süti beállítások módosítása