tavasz

2010.04.21. 14:15

Szombaton kirándulni voltunk. Vicces volt. Délben elmentünk Hűvösvölgybe a kisvasúthoz, kocsi lerak, szétnéz. Mivel volt még 20 perc az indulásig kiültünk a helyi "pizzéria" elé a napsütésbe sörrel, kávéval. Öt perc múlva megjelent az exem egy pasival, akkor szálltak le az érkező szerelvényről. Az ő pasija se tudta kik vagyunk, meg Álomnő sem. Puszi, sziasztok, stb..ők jobbra el. Mi iszunk tovább. Álomnő mondja, kedves lány, honnan ismered? Mikor sikerült felköhögnöm a sört csak annyit bírtam kinyögni : most már ismered az exemet.
De nem vette a szívére. Aztán felmentünk a helyre a járattal. Visszafelé meg gyalog.

Először jó ötletnek tűnt. Félúton már köptem a port. Aztán mikor már csak úgy 3km volt hátra a "célig" elénk került a Himalája. Mikor felértem a tetejére megjelentek a csillagok is, pedig még fenn volt a nap. Közben vidáman ugráltunk félre a random megjelenő biciklisták elől...mondjuk az megintcsak mókás volt mikor egy srác a csajával jött ( két külön biciklin voltak ) aztán a csaj kb nullával ereszkedett le a hegyen a srác meg minden húsz méteren megállt vakarózni amíg a csaj odaért...aztán egyszer már annyira unta magát hogy lelazult és megborult biciklistől.

Végül is hazaértünk. Este még valahogy összekaptuk magunkat egy kis szexre, aztán beájulás. Érdekes hogy milyenek az ösztönök...erre még volt erőnk.

Most meg alig bírok járni. Vasárnap ugyanis egy ismerősöm elhívott konyhabútort pakolni és megint meghúztam a derekam. Most úgy közlekedek mint a Terminátor...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr951939884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.04.21. 15:01:21

Melyik exed Szingli? Az ex nejed?

Bicajjal lehet ám nagyon égőn elesni. Sajnos már én is alakítottam ilyet.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.21. 19:39:28

10 naponta egy poszt. nem érsz rá, mi :DD

sing-lee 2010.04.22. 09:54:56

@Styxx: az...vagyis Ő.
@irkafirka: a hegyen maradt :)
@vagyok, aki vagyok...: gondolhatod

kozgaztanar 2010.04.22. 15:03:18

melyik Terminátor? az 1000-es, a 2000-es vagy a 3000-es modell? :))

irkafirka 2010.04.27. 21:12:41

@szingliman: Te most megint sztrájkolsz vagy mi van?!

aJeti 2010.04.28. 23:06:34

akkor a hülye vagy. lemaradtál a seggszépségversenyről. :D

aJeti 2010.04.28. 23:08:03

mivel én hallottalak szép női seggekről beszélni, ezt aztán most bánhatod is.

sing-lee 2010.05.04. 14:46:59

@aJeti: bánom is...kicsit el vagyok havazva, már seggre (ülni) sincs időm :)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.05.09. 22:19:46

...el tudom képzelni, hogy mennyire is rossz az a derék-ügy... :P

...amúgy meg szerintem akkor már nagyon nagy a baj, ha szexre nincs erő... :D
süti beállítások módosítása