illatok

2010.05.20. 13:37

Illat. Fontos. Szeretem ha egy nőnek jó illata van, egyszer középiskolában azért lett vége egy kapcsolatomnak mert a csaj valami szörnyű pacsulit locsolt magára. Én meg megmondtam neki.

A kocsiban is fontos az illat. Télen nem tűnik fel annyira, meg örülök hogy egyáltalán fűtés van. De hogy megjött a jó idő és elkezdte sütni a nap a gépet, rájöttem hogy be kell invesztálnom mert megőrülök az állott levegőtől. Na jó, ki is takarítottam, de az kevésnek bizonyult.

Nekem a vunderbaum a kedvencem. Egyszerű, de jó. Én nem szeretem azokat a parfümös izéket amiket a szellőzőre kell rakni és állítható intenzitás meg ilyenek, mert a sofőr (vagy az utas) arcába fújja az anyagot. Na de a múltkor mikor az autósboltban voltam sikerült vennem felakasztósat.
Csak nem volt vunderbaum. Volt viszont valami hasonló nemtom milyen márkájú illatosító, csináld magad készlettel. Ez annyiból áll, hogy a pacsuli külön kis műanyag fiolában van amit rá kell csöpögtetni a felakasztós részre aztán ha már nem szaglik akkor újra amíg el nem fogy. Szuper, elhoztam. Tegnap sorra is került a kipróbálása.

Meló után beültem a kocsiba. Először is ugye a fiola tetejét le kell törni hogy locsolhassak. Kicsit ezen is paráztam, a csomagolásban nem látszott hogy perforált a teteje, szal még olló is volt nálam biztos ami biztos. De nem kellett, simán letörtem a csőrénél. Aztán ugye a csöpögtetés jött volna, de a rohadék olyan erős illatú, hogy tüsszentettem egyet. Mivel nem volt szabad kezem, belekentem a kabátom ujjába  az orrom, mégse fojjon a számba... Viszont közben elfordult a kezem és rám folyt a pacsuli. Fasza, mondom, nem hagyjuk kárba veszni a matériát, úgyhogy a felakasztós résszel nekiálltam felitatni. A farmeromon sötét kis cseppek, mintha remegett volna a kezem a piszuárnál, miközben az erdei fenyő illata kezdett körüllebegni. Mikor a nagy részét sikerült eltüntetni, a fiolát óvatosan félreraktam, és nekiálltam a maradék cuccot papírzsepivel ledörzsölni a nadrágomról. Ez az egész folyamat olyan jól sikerült, hogy az akció végén már nem sok kicsi, hanem egy nagy folt maradt a combomon.

A szagoktól tiszta karácsonyi hangulatom lett. Lehúztam az ablakot, a kéznél lévő zsebkendőbe pedig végre kifújtam az orromat. Nem kellett volna. Ugyanis a zsepin lévő illatosító most az orrom alá is került. Utoljára ilyet az X-aktákban láttam boncolásnál. Most éáreztem hogy simán belenéznék egy bálna gyomrába is.
Kezdett könnybe lábadni a szemem, viszont nem mertem visszamenni az épületbe, mert már olyan szagom volt mint a mókus őrsnek egy jól sikerült kirándulás után. Mindegy irány Álomnő, majd nála lemosom. Már így is késésben voltam.

Csengetek. Kinyitja az ajtót, sugárzik az arca. Puszi, mondom mi ez a nagy boldogság? Erre a válasz : új parfümöm van, szagold meg...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr352017975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.20. 13:53:19

Hát ez beszarás! :DDDDDD
Néha meg kell maradni a jól bevált dolgoknál, nem mindenben jó a cserebere... ;)

Azóta már "kiszellőztél"? Kijött a folt a nadrágodból?

irkafirka 2010.05.20. 15:00:59

attól még írhattál volna, a szag nem gyün át a monitoron! :-P
ismerősöm járt így, vmi citrom illatú csodával, hogy a kocsiban bontotta ki, és magára + az ülésre locsolta majdnem az egészet... :-)

sing-lee 2010.05.20. 15:22:50

@Enchantée: nagyrészt elpárolgott :))

aJeti 2010.05.20. 15:32:25

hm. nekem is új parfümöm van. de nem igazán tetszik. megszagolod? ;-D

sing-lee 2010.05.20. 16:19:02

@aJeti: oks, a jövő hétre időzíthetünk egy sörözést...én meg majd belocsolom magam autóillatosítóval :)

aJeti 2010.05.20. 16:26:16

@szingliman: a fenyő az olyan snassz :D
nem is hiszem el! kimozdulunk, kimozdulunk?! kimozdulunk!!!

vagyok, aki vagyok... 2010.05.20. 21:01:20

@aJeti: vagy 20 éve ugyanazt a parfümöt használom... volt néhány kilengésem, de az igazi, az az igazi :)csak egyre nehezebb hozzájutni, mert nem divatos :(

autóillatosító: broáf, de hát ízlések és pofonok...

2010.05.21. 14:58:45

Wunderbaum? Jóélet! Van ember, aki szereti?! Ha ilyen izé fityegne álomférfi autójában, az mindent kizárna, még engem is. Érdekesek az előítéletek...
De a legfontosabb: kössz a mosolyt* (*ejtsd: ordenáré röhögés)

kozgaztanar 2010.05.21. 15:15:04

paprikáscsirke illatú légfrissítőt akarok, de MOST!

aJeti 2010.05.21. 16:41:02

@vagyok, aki vagyok...: én se rajongok a wunderbaumért, de már rég láttam az eltűnt szinglit. meglátjuk, meglátjuk...

@kozgaztanar: este hétkor belépek anyukám konyhájába és fogadjunk hogy az lesz a levegőben :D

díva naíva 2010.05.27. 11:06:30

hát szingli, ettől nekem is kicsordult a könnyem :DDD

@drej: igen, én szeretem a Wunderbaumot és most is vettem egyet hétvégén :)

@szingliman: tessék kimozdítani jetit, mert mgérdemli és mert megígérted :)

@kozgaztanar: az mire jó?? egész nap éhes lennék tőle :)
süti beállítások módosítása