Öregek otthona

2010.05.27. 13:20

Zsibbad a szám mint állat. Valami dudor nőtt benne, nyálmirigy eltömődés vagy mi, aztán most kiszabdalták. És kezd kimenni a fájdalomcsillapító, alig várom már az estét, van hideg érzéstelenítő a hűtőben, asszem leStólosodok egy kicsit...

És még jó hogy nekem csak ennyi. Álomnő konkrétan egy hete hycomat. Fáj a torka, a szájára kijött a csatt, alul meg valami gyulladás, úgyhogy naponta háromszor szedi, keni, feldugja, stb...na ebből kifolyólag a szex is olyan volt mintha valami prostival csinálnám, semmi csók csak gumi és adj neki.
Már amikor volt. Mert nem igazán viseli jól a dolgokat. Én konkrétan még sose láttam ennyire nyafogós beteget. Nem is reméltem hogy lesz valami, de azért az ösztönök még működnek. Meg már javul is, lehet hogy a hétvégén pótolunk. Bár most meg én nem tudom majd használni a számat.

Amúgy meg bikicsunáj!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr12035390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.27. 14:50:54

Most nem irigyellek!!!
Bár azért a "semmi csók, csak gumi és adj neki" mellett azért be lehet vetni dolgokat! A kezetek nem törött el, drága!!!! :)))
Gyógyuljatok, és örömködjetek! :)))

irkafirka 2010.05.27. 15:06:53

@Enchantée: tuti van vmi baja a kezének is, hogy csak ilyen ritkán posztol... :-)

aJeti 2010.05.28. 13:16:40

micsoda igekötős ige. uramatyám.

sing-lee 2010.05.28. 16:12:13

@aJeti: magyarból négyes voltam de az ilyen kifejezésektől még mindig összerezzenek :)

díva naíva 2010.05.28. 16:21:29

szegénykék, rakjatok ki egy H betűt az ajtóra :D amúgy meg, először kábíts, aztán csábíts :D

aJeti 2010.05.28. 21:58:10

@szingliman: rezzentél volna össze leStólosodás előtt :)
süti beállítások módosítása