hételeje

2010.05.31. 09:38

Javul a szám. Na nem beszélek szebben, de az evés már határozottan jobban megy. Csürtötökön kiveszik a varratokat is, onnantól ordítani is tudok majd.

Reggel vettem észre hogy a telefonszámlát pénteken kellett volna befizetni. Ez önmagában nem baj, csak állítólag lehet valamit nyerni az avatarosoknál ha az ember fia időben fizeti a számlát. Na bazz, ugrott az esély.
Persze nem baj, ha megkeresem az árát annak a fránya nyereménynek. Legalábbis remélem, a héten fizu, most majd kiderül mennyi emelést kaptam. Mert állítólag már úgy van. Úgyhogy a számla is abból lesz fizetve. Vajon véletlen, hogy mindig 5 nappal hónap vége előtt jön a csekk?

Ja meg sikerült a vizsgám. Még tavaly év végén kezdtem el tanulni rá, büszkén jelentem alig 5 hónap késéssel sikerült letudni. Ha a Margit híddal is csak ennyit késnek akkor jövőre talán már autózni is lehet majd Pesten. Mindegy, ma este nekem is sörözés.

Jajj szegény Vettel!

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr22044080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.05.31. 10:45:09

gratulálok a vizsgádhoz és az új szádhoz :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.31. 10:59:33

Jobb későn, mintha nem is. Ez mindenre igaz...
A szádnak inkább a pálinka tenne jót, nem a sör! :)
Grat!

sing-lee 2010.05.31. 13:52:16

@aJeti: köszi
@Enchantée: neked is...este pálesz is lesz :DD

díva naíva 2010.05.31. 13:57:45

kicsit szétszórt vagy. vaaagy? :D

vagyok, aki vagyok... 2010.05.31. 19:59:51

jééé, énmost vettem észre, hogymás a bemutatkozó szöveged :)
vizsgához grat, szádnak javulást!

Vettel hülye volt. de én is szeretem :)

irkafirka 2010.06.01. 09:30:09

grat a vizsgához, elő is léptetnek?! @díva naíva: de most legalább írt posztot... :-)

sing-lee 2010.06.01. 12:56:25

@vagyok, aki vagyok...: :-)
@irkafirka: köszi, de már a csúcson vagyok! Innen a köv lépcső a főnöki bársonyszék, de nekem az kényelmetlen lenne...
@hzizi: igenis!
süti beállítások módosítása