faxkivan

2010.06.01. 13:36

Mocsok dolog ez a pia. Pár napig nem iszom és mindjárt nehezebben viselem a másnapot. Ezentúl gyakrabban kell inni.

Asszem bezizzentem. Napok óta nem találom a helyem, nem tudok örülni semminek. Kollégám nemrég lakást vett most nősült, annyi idős mint én voltam a lagzimkor. Nem sajnálom tőle, jó gyerek csak kicsit elgondolkodtam a dolgokon.
Ugyanis kurvára ki volt minden számolva anno. Hogy tanfolyamokba mennyit kell beletenni ( akkor még nem a melóhelyem fizette ) hogy nyaralásra, ruhára, stb aztán meg havi szinten, éves szinten mennyi marad...amiből egyszer talán lakás meg később ház lesz. Most utánaszámoltam.

Kb egy átlag használt lakás fele lenne meg most. Azzal beleugorhatnánk. Nyolc kurva év, ennyit kellett volna kibírni normálisan együtt, jöhetne a gyerek, aztán meg hepinesz forever. Ehelyett elment egy csomó a váláskor, meg azóta is...ha minden jól megy akkor jövő év végére lesz annyim hogy egyedül beleugorhatok valamibe. Ha lesz kedvem hozzá.

Mert rohadtul megcsömöltem. Mindennel. Napok óta úgy fekszem és kelek, hogy szar az élet. Tiszta Die Hard, csak én még nem kopaszodom. Faszkivan.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr492047766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.01. 13:57:04

Ha ez megnyugtat, nekem a büdös életben esélyem sem lesz saját lakásra. Elúszott. Pedig nem is váltam, csak a képembe röhögnek a pénzemen vett holmikból.
Fogd fel úgy, hogy most többet keresel majd (én váltani sem tudok a gyerek miatt, úgyhogy zsíros állás csak álom marad még egy pár évig, utána meg már...), és abból többet tudsz félretenni, ergo hamarabb összejön a lóvé. :)
Fel a fejjel, öregfiú, ne másnaposan közgazdászkodj! Különben is: előtted az élet!
Az élet meg szar. Ez van.

irkafirka 2010.06.01. 13:59:40

Ne legyél már hüülye! Egyrészt nehogy nekem átmenj noném alkeszba! Másrészt meg, ahogy Chanti is mondta, előtted az élet! (és ha ez vígasztal, sokkal több lehetőséged van, mint sokunknak)
Ha fenn leszek, és elszabadulsz elviszlek sörözni! Keep smile! :-)

vagyok, aki vagyok... 2010.06.01. 16:03:24

nekem is csömör. mindennel. mit ettünk?

Mákvirgács 2010.06.02. 13:28:16

bazmeg hogy mindenkinek milyen f@sza hete van :S...

2010.06.02. 15:04:02

kit érdekelnek az anyagi dolgok? ugyanmár! az élet nem erről szól, csak a világ nagyobbik fele ezt szeretné elhitetni.

kozgaztanar 2010.06.03. 11:52:46

Sz'asz Bruce! Ne legyél nagyra, Jack Bauernek csak sz.r napjai vannak! :))

aJeti 2010.06.03. 15:36:26

@kozgaztanar: ez meg honnan juthatott eszedbe :D

díva naíva 2010.06.03. 17:13:14

jajj ne már... őőőő khm. szerintem az a piszok nagy bajod, hogy akkor tudtad, mi a rossebbet vársz az élettől, most meg marhára nem találod a helyed, nem tudod, mit szeretnél, ez cseszi a csőröd, de ezzel nem vagy egyedül :))) azon kívül, hogy nálam a bébi kérdés már néhány éve kipipálva :)

kozgaztanar 2010.06.04. 10:28:47

@aJeti: esküszöm, hogy előbb írtam ide, és csak aztán láttam nálad, hogy éppen ezt nézed! esküszöm, Bírónő!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.06. 10:29:47

@irkafirka: nó ném nem lehet mert Szingli( Man):-DDDDDDDDDD Mi ismerünk....a mai világban már az anonim alkoholisták is nick nevet választanak mint láthatjuk itt is:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása