Szervízállás

2010.06.04. 16:21

Na ezen behaltam. A szám rendbejött, de a napokban befájdult a mogyim. Igen, az. Szóval urológia, maszekdoki mert burzsuj vagyok, meg ugye a normál kórházak olyanok amilyenek. Ezzel meg ugye nem viccelünk., Na kivizsgálás, prosztata nem ok (gyulladás), meg mellé valami gátizom húzódás amit "ki kell kezelni". Gyógyszer meg randi péntek reggel, a doki állami kórházában. Vagyis nem az övé, de ott melózik alapból. Nem mertem rákérdezni mi lesz a kezelés.

( Mondjuk azért meglepődtem, fordítva szokott lenni, olcsóból pénzesbe rendelnek általában. De utólag már értem. A maszek 10rugó per alkalom, nekem meg legalább egy hétig minden reggel maszírozás két perc. Azért sok lenne erre kicsengetni egy ötvenest, úgyhogy rendes dokihoz kerültem )
Szal reggel jelentkeztem "kezelésre". Bemegyek, erre beszól a doki : fáradjon a padhoz és szervízállás. Komolyan, ha nem tudom mi vár rám akkor hangosan felröhögök. A részleteket most hagyjuk, de azért távozáskor megjegyezte, hogy ha jövök akkor ne lepődjek meg hogy reggelente ismerős arcokat fogok ott látni - és itt nem az orvosokra gondolt.

Belegondoltam micsoda életrevaló barátságok köttethetnek itt: "Te is a Dümberger dokinál vagy? Ja, Ő kellemesen maszíroz, nem úgy mint a Hümperger..." De komolyan, ötpercenként bement egy delikvens, reggel kb egy órát rendel a doki a műtétek előtt az minimum 10 turkesz...nekem annyit nem tudnának fizetni hogy ezt minden reggel így, aztán ugye este megy maszekba. Szar meló ez, szó szerint.

Azért álomnőnek este beszólok hogy "szervízállás"

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr432056547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.06.04. 19:09:44

ne haragudj, de muszáj röhögnöm :DD

ilyenkor legalább van valami elképzelésetek a nőgyógyászhoz járásról... :)

de mégis mitől? megerőltetted?? :D

aJeti 2010.06.04. 23:01:38

épp mogyorós csokit zabálok. kérsz? :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.06. 10:25:18

@aJeti: én meg a sós mogyit imádom....Ja, hogy itt most véresen komoly dolgokról van szó?!

Jajj ne haragudj Szingli, de én is felnevettem olvasás közben:-DDDDDD

Jobbulást:-D

irkafirka 2010.06.07. 09:20:31

:-D hihhihihihi... "szervízállás", mi?

sing-lee 2010.06.07. 11:44:16

@vagyok, aki vagyok...: nem tudom mitől.
Télen volt egy kisebb gyulladás, lehet annak a szövődménye.

2010.06.07. 17:10:55

szegény, szar lehet, de a részvét engem sem tartott vissza a vigyortól...majha elmúlik, kérd meg Álomnőt, hátha bevállalja a további tartós kezelést, addig csak a doki. szerintem ezzel is úgy kell bánni mint az alkohollal. muszáj, csak ne túlzással. én legalábbis azt gondolom, az alkolhol és a proszimasszázs roppant egészséges mértékkel.
bár egyiket sem gyakorlom, csak nagy a szám. nademajd, ha lesz kivel...

díva naíva 2010.06.30. 22:20:23

hát szingli, nem vagy semmi :)) de legalább nem unatkozol és hát tényleg, lehet jó arc haverokra teszel szert :DD
süti beállítások módosítása