tizenhat százalék

2010.06.09. 11:32

Hejj van itt élet. A homlokomról centis csíkokban húzkodom le a bőrt, lassan úgy nézek ki mint egy zombi. De tegnap Viktor nagyvezír bejelentése feldobott.

Ha megcsinálják akkor azt kell mondjam megérte. Megérte tanulni, megérte rendes munkahelyet keresni és nem váltani. Nem mehéz kitalálni miért, ugyanis én abba a birka rétegbe tartozom aki a normál bejelentett bérből próbál meg boldogulni. Évek óta kb a fizum felét viszi az állam abból fizették Bangóéknak a segélyt, a nyuggereknek a 13-ik havit a zsebbe menő politikusi járandóságokat, az adójóváírást meg a többi gyönyörű tételt amit felsorolni is nehéz lenne. Nem egyszer elgondolkoztam a maszek melón, meg azt sem bántam volna ha minimálbérre jelentenek be, mert tényleg vicc hogy papíron mekkora lóvét keresek és alig maradt belőle.

Viszont így már más a leányzó fekvése. Ha bejön akkor januártól jó pár tízezerrel több marad a kasszában. Nekem. Nem gazdagodok meg tőle, de érezhetően javulni fognak a lehetőségeim. Ja hogy a minimálosok szívnak ezzel? Dolgoztam én is "úgy" egy évig, láttam mekkora pénzek mennek zsebbe. Nem sajnálom őket. Aki meg nem úgy csinálta az megérdemli. Végre lesz értelme a bruttónak. Azt hiszem poszthumusz odaajánlom a szavazatomat a narancsosoknak, mert bevallom nem hittem nekik. Igaz a többinek sem.

Ja és Dorka megkeresett hogy belefutott pár régi cuccomba és...na vajon ebből mi lesz??

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr702068503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.06.09. 12:37:33

én is kíváncsian várom, mi lesz ebből...
mert bár én vállalkozó vagyok, de azon kevés idióták egyike, akinek normális bejelentett bére van. aztán nehogy azt mondják, hogy ez csak az alkalmazotaknak, mert akkor harapok!

az arcodra meg vigyázz jobban! ne gondold azt, hogy most már mindegy, tessék kenegetni, ha napra mész!! (ne akard, hogy példálózzak, csúnya vége lehet)

sing-lee 2010.06.09. 13:56:56

@irkafirka: nem, tényleg cucc. Ottmaradt dolgok, hogy most mit kezdjen velük...
Visszakérdeztem, várok.

irkafirka 2010.06.09. 15:48:29

@szingliman: jaaaa, leesett, nem a mi Dorkánk, hanem a te volt-Dorkád...

aJeti 2010.06.09. 15:54:31

leveled jött-ment. van.

sing-lee 2010.06.09. 16:31:58

@aJeti: látom, reagáltam
@irkafirka: ugye-ugye

Verliebte (törölt) 2010.06.10. 21:47:17

legalább valakinek jó lesz :) mert azért vannak, akik úgy élnek minimálbérből, hogy egy fillér se megy zsebbe. no mindegy is, nem sajnálkozni jöttem, hanem neked örülni :)

kozgaztanar 2010.06.14. 10:21:07

ne szórakozz, adja fel postán! :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.06.16. 08:18:31

mi lett a cuccokkal? milyen volt a sörözés?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 12:32:09

Azé' ennyire rossz nem lehetett, szinglikém az a cseh sör! ;)
És nyugi, nem láttunk titeket! :)
Mondd, azóta mindkét kezedet is eltörted? Ugye nem???? :)))

díva naíva 2010.06.30. 22:24:01

te dorka költözik, azért ez nem tegnap volt, hogy otthagytad a szajrét, biztos fontos dolgok :D
süti beállítások módosítása