zajlik

2010.06.24. 14:43

Az élet. Mert jobban érzem magam. Ezek szerint nem megy nekem a komoly kapcsolat. Ezentúl ehhez tartom magam.

Ebből kifolyólag a hétvégén vidék. Mert vannak akik még szívesen látnak, mégha tróger módon hanyagolom is őket időnként. De most majd pótolunk...

Ha lesz időm. Mert a héten ügylelet, két éjszaka majdnem virradásig melóztam. Tegnap már annyira kivoltam agyilag, hogy azt álmodtam meló van és hívnak...felriadtam és nem értettem hogy mi van. Szerencsére szinte azonnal vissza tudtam aludni. De sajnos a problémák nem oldódnak meg maguktól, lehet hogy marad még a hétvégére is.

Tegnap meg megvolt a "randi" Dorkával is. Van abban valami amit aJeti mondott, de most nem időszerű...talán összejön még idén nyáron.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr522106621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.06.24. 22:27:51

most akkor volt rendes szakítás a közös hét után?

sing-lee 2010.06.25. 09:40:59

@vagyok, aki vagyok...: gyönyörű szakítás volt. Meg is írtam csak olyan nyálas lett hogy inkább kidobtam a pics...ba

vagyok, aki vagyok... 2010.06.25. 15:36:05

@szingliman: "gyönyörű szakítás" - bakker, ez milyen?? ő is benne volt?

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.06.25. 22:44:37

..és Álomnő is elfogadta, hogy mégsem álomnő? vagy inkább csak nem neked... hmm?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.27. 20:12:23

Aranyom, ha jobb egyedül, hát élvezd az életet! Csak aztán nuku nyavalygás pár év múlva, hogy Te még saját gyereket akarsz, és nincs kivel megvalósítani az álmaidat! :)))))

sing-lee 2010.06.27. 22:29:42

@érzelmikáosz: az túlzás hogy elfogadta. De hogy mennyire felidegesített...meg is posztolom
@vagyok, aki vagyok...: maradj má' :D
@Enchantée: okés :D

aJeti 2010.06.29. 11:04:58

cicafiú, egyszer úgyis elkap valaki. tudni fogod, meg érezni, mer' elengedni nem fog. és nem csak a pöcsödnél fog rángatni, hanem minden idegszáladdal rajta leszel.

díva naíva 2010.06.30. 22:29:15

@aJeti: @vagyok, aki vagyok...: hirtelen dorka újra képbe került és álomnő repült, hmmm gyanúúús... felettébb gyanúúúús.
süti beállítások módosítása