másnap

2010.06.29. 11:32

Mocskosul kész vagyok. Tegnap kollegális meccsnézés volt HD-ben mert úgy még nem láttam a VB-ről egy meccset sem és felmerült hogy páran lecsapódnánk a főnöknél mert neki olyan HD vevője van vagy mi...de másképp alakult. A meccs második félidejét konkrétan a konyhában töltöttük aranyos kis poharakkal a kezünkben, csak akkor rohantunk be amikor hallottuk hogy góóóóóóól...

Haver a metróig bírta. Nem is látszott rajta, viszont egyszer csak csuklott egyet és kitört mint az Ejjafellajjöllaf. Azért az mókás volt ahogy próbálta visszatolni magába a cuccot és az ujjai között meg jött. Nekem volt egy szatyor a fejemen amit még az eső ellen újítottam, megkapta hogy nyugodtan okádjon bele, utána meg azon röhögtünk ahogy ott ült és mintha csak a piacról jönne egy szatyor a kezében...teli cuccal. Mondjuk azt nem tudom hol hagyta el, mert a belvárosban ketten leváltunk a brigádról.

Fél tízkor ébredtem. Aztán fél tizenegykor is, de akkor már el kellett indulni dolgozni. Mikor beértem még ment a röhögés meg a sztorizás...hát nem merek mindent leírni. Holnap meg céges buli...ajjaj.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr272118187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.06.29. 12:01:51

pedig azt hittem bátor a te szíved... :-P
éljen a nyár, a jóidő, a bulizás!

díva naíva 2010.06.30. 22:34:27

szingli az ereidben már alkohol vagy még némi vér is csordogál?? :D csak be ne gyulladj :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.07.01. 20:12:38

mostanában van valami a levegőben, amitől szarabbul birjuk a piát? :)
süti beállítások módosítása