huhh

2010.07.01. 11:07

Reggel visszavittem a szmszédnak a tányérait amiket még vasárnap adott némi kajával megpakolva. Igazából még húztam volna a dolgot csak már minden este ezzel fogadott hogy hiányzik neki. Furcsa volt négy nap után újra belépni a konyhába. Lehet valmelyik nap elmosogatom a saját tányéraimat is.

Csak most kicsit fáradt vagyok. Az este majdnem reggel ért véget, aztán meg megint meló van. Valhogy kihúzom szombatig aztán megyek szülinapozni. Kerti parti lesz. Xar az élet...

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr172122734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.07.01. 13:10:40

mér, hány tányérja van a szomszédnak? de azért rendes volt tőle, hogy adott kaját. mosogatást nem elkapkodni, kicsit vársz és a kukacok tisztára eszik :)

irkafirka 2010.07.01. 13:22:24

az a te nagy bajod, hogy ha van akkor sok(k), ha nincs akkor meg kellene... :-P
szomszédbácsi nekem is mindig a tányérért reklamál :-)

irkafirka 2010.07.01. 15:02:12

@szingliman: rossz helyre kommenteltem, ez még a Dorka, párkapcsolat témához szólt volna :-) és nem a tányérokhoz

sing-lee 2010.07.01. 15:40:14

@irkafirka: nédd má', úgy még értelme is van :D

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.07.01. 23:51:01

Azt hiszem leckéket kell vennem tőled. Én még egy kicsit "pánikolok" attól, hogy ennyire szabad vagyok... :)
jó kertipartit! ;)

vagyok, aki vagyok... 2010.07.02. 03:47:43

@érzelmikáosz: aha, szóval ezért ez a rengeteg elfoglaltság...

sing-lee 2010.07.02. 12:25:44

@érzelmikáosz: nyár van mint állat, feszülős ruci, bikiniszezon, bulik...aztán hipp-hopp bepasizhatsz. Neked mondjam(?), a legjobb korban vagy :)
süti beállítások módosítása