fengsui

2010.07.02. 12:44

Na nem meditálok meg ilyenek csak a lakást rendeztem át. Ugyanis amikor beköltöztem csak egy szekrényem meg a franciaágy volt meg - ja és az éjjeliszekrény - és kaptam meg vettem hozzá pár dolgot a közel egy év alatt. De eszembe jutott a fengsui és utánaolvastam kicsit. Mondjuk csak egy szobám van, de azon volt mit dolgozni.

Persze azért nem minden stimmel. Mondjuk a lámpákat írják hogy lehessen variálni - az megvan. Meg lehet veszek is még, jobban szeretem a sok kis lámpával hangulatba hozott szobát mint a csilláros megoldást. Csillárom amúgy sincs, egy igencsak árva villanykörte csüng a szoba közepén lefelé, de kb évente kétszer kapcsolom fel. Lehet ezt leszedem a hétvégén, ne csúfítson ott bár amilyen magasan van nem zavar.
Az elektronikus eszközök - na azok maradtak. Mégse nézhetem a tv-t az előszobában...a laptop mondjuk mobilis, de azzal alszom :)
Képek...ez egy nyitott kérdés még. Egy db van a falon ami egy cd borító képmása (asszem Pink Floyd valamelyik ) és baromira nincs ötletem. Igazából sosem izgattak a faliképek, lehet hogy ez így is marad.

A többi megvan. Tágasabb lett, világosabb, a színek adottak voltak és végre az üvegasztal is csak annyira van útban hogy kényelmesen lehessen kerülni. A nagyszekrény a konvektor elé került úgy 30-35cm-rel. Remélem bírni fogja a fűtést de ez úgyis csak október tájékán derül majd ki. Be akartam ugyan cuccolni a galéria alá, de tíz centi hiányzott ( bocs Irka nem tudtam kihagyni :D)

Már csak a padlóval meg az ajtóval kellene kezdeni valamit. Jövő héten albérletet fizetek, lehet feldobom az ötletet a tulajnak...úgyis lassan letelik az egy év, ő meg ígért némi befektetést a leadott lóvéból.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr462125137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.07.02. 18:39:48

nééédd már :)
engem is mindig nyáron kap el a bútortologathatnék :)

vagyok, aki vagyok... 2010.07.02. 18:50:37

nahát, hogy te miket tudsz!
ööö... a konvektor az ablak előtt szokott lenni. lehet, hogy most a szekrény is? :P

díva naíva 2010.07.02. 18:54:54

@vagyok, aki vagyok...: most már tudjuk, miért kell a sok kis lámpa :DDD

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.07.02. 22:43:54

no, majdnem lakásfelújítottál. Avathatjuk? :D ;)

irkafirka 2010.07.03. 10:15:26

tudtam, hogy számíthatok rád! :-) neked elég lenne 10cm is... ez eszembejutott közben, buli utáni sms:
"Az előbb meg feng-shui-ztam a nappalit. Lehet reggel morcos leszel." :-D

sing-lee 2010.07.05. 10:47:14

@érzelmikáosz: igenigenigen!!!!
@vagyok, aki vagyok...: á, ez itt nem olyan. A kémény a lakás közepén fut, oda vezették a cuccot. Olyan belvárosi bérház ez...
@irkafirka: ;-)
@Zsit (nyau és rémizé): télen nem lehet, olyankor van elég bajom :D
süti beállítások módosítása