ehh, szómenésem van

2010.07.05. 11:13

A heti három berúgás megvolt, formában vagyok. Vasárnap már éreztem hogy kezd sok lenni úgyhogy a medencés party üdítőzéssel telt...

Álomnő küldött egy levelet. Két napos önismereti tanfolyam...na igen. Az van hogy nem a lóvét sajnálom (bár a 20ezer+áfa egy kicsit érdekesen hangzik két napra), hanem hogy ez olyan jelzés értékűnek tűnik. Hogy hozzam rendbe magam és akkor esetleg vele... Na az van hogy "never say never", de konkrétan nem hiányzik. Sem Ő sem egy komoly kapcsolat. Bár józan pillanataimban időnként beugrik hogy mennyivel jobb volt normális életet élni, mostanában egyre jobban érzem hogy ez nekem nem menne. Talán idővel, de most semmiképp. És ez most nem a macsó életvitel miatt van. Egyszerűen képtelen vagyok bárkire úgy nézni mint az exemre ha hosszú távon gondolkodom. Szóval ismerem én önnmagam, csak nem szeretem.

Ja, a múlt héten valamelyik este hallottam hogy nagy nyári leárazások vannak ruhaügyileg. Aztán eszembe jutott hogy kicsit nem ártana már adni magamra, utóljára valamikor tavaly vettem ilyesmit (a régi bejegyzésekben írtam is, de az már az enyészeté), úgyhogy szombat reggel uccu vásárolni. Mit mondjak, nem voltam elájulva. Lehet hogy női cuccokból volt leárazottan is választék, de magamnak összesen egy akciós pólót tudtam venni, azon kívül minden rendes áron volt vagy gagyi. Aztán tegnap este nekiálltam lebontani a cimkéket meg bepakolni a szekrénybe amit sikerült (azért vettem jópár dolgot) mikor is a következővel szembesültem : az egyik ingen rajta maradt a lopásgátló. Ennek ellenére gond nélkül kisétáltam vele az üzletből. Na ezt vihetem vissza gátlástalanítani.
A bermuda amit vettem meg szakadt. Nem nagyon, viszont rossz helyen, az egyik zseb szélén kb két cm-en. Megvarrtam volna, de egyrészt igen béna vagyok ehhez, amúgy meg elég drága is volt. Meg különben is. Úgyhogy a mai program meló után megvan.

Hétvégére meg kinéz valami. Az egyik kollégám (nevezzük Cimbinek ) fenntart egy olyasmi kapcsolatot mint én Vidékivel. Cimbivel elég sokat lógunk együtt mostanában ( amióta szabadultam), aztán elmítette hogy jön a kapcsolat szombaton és hozza a barátnőjét is. Mit mondjak nem tiltakoztam, hasonló az ízlésünk...úgyhogy a heti buli adott, társaság adott és még az is lehet hogy leesik valami. Már csak a péntekig kell valahogy kihúzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr452130416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.07.05. 12:11:01

kedd este focimeccs sörrel, szerda este focimeccs sörrel... gyorsan itt a hétvége! :)

díva naíva 2010.07.06. 00:18:45

én is a pénteket várom, de kispolgári módon :D

ejj - ejj szingli, igen magad mellett vagy, találkozz már Dorkával :)
süti beállítások módosítása