miért?

2010.07.06. 13:30

Unatkozom. Ez abból is látszik, hogy megnéztem az utóbbi hét nap keresőkifejezéseit a statisztikáknál. Na a toppon a köv van : " Miért nem találom a hozzám való pasit?"

Na és ezek mind nálam kötnek ki, csoda hogy nem találják?? Cicamicáim, ha legközelebb jöttök és olvassátok ezt akkor a következőket ajánlanám :

1, a nickemre kattintva eljuttok a profilomig, ott van az üzenet küldése menüpont vagy mi. Ott szépen küldötök egy elérhetőséget mondjuk iwiw adatlappal együtt és véleményezlek titeket.

2, kicsit nyitottabnak kellene lenni a világra. Aki az interneten keresgél az eleve zárkózott valamiért. Én is ilyen voltam, hál istennek túl vagyok rajta. Azóta rengeteg hozzám való nőt találtam.

3, írjatok blogot. Sok barátom van innen és pár numera is összejött már a blognak köszönhetően.

4, vegyetek kicsit vissza az igényekből. Olyan ez mint a válság előtti magyar mentalitás, akkor is mindenki egyel jobb autót meg lakást akart mint amit normálisan fenn tudott tartani. Most sírnak is miatta hogy jajj a törlesztő meg benzinár meg mifaszom. Pasinál ugyanez, lehet hogy nem annyira nagymenő mint a braddpitt, de ha odavan érted akkor nem mindegy??Ahogy QTpie bloggertárs írja pár év(hónap) után meg úgyis megunjátok aztán vagy szétmentek vagy félrekuffantotok. Úgyhogy nem szabad tervezni, csak szépen hagyni hogy jól menjenek a dolgok - ha mennek. Ehhez meg mindössze annyi kell hogy ha észreveszitek hogy egy pasi kicsit is érdeklődve néz rátok akkor tessék kacérkodni vele meg elcsábítani. Aztán ha nem azt kapjátok amit vártatok akkor lepattint és keres tovább. Tessék bátornak lenni, aki nem próbálgatja a lehetőségeit az szépen elhervad és marad a picsogós könyv meg a szexésnyújork sorozatban...ja hogy a barátnőitek megszólnak emiatt? Ha az Ő véleményük a fontos, akkor bocs, ezen nem tudok segíteni.

Na most egy kicsit tudományos lettem. Bocsi. Ígérem nem lesz ilyen gyakran.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr252133307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.07.06. 14:38:49

pedig teccett. ez a tudományos fokozat még belefér :D

díva naíva 2010.07.06. 14:55:14

ilyen, ha egy szingli pasi megmondja a frankót és mik ezek a blogos numerák??? rendszeresen olvaslak, erről lemaradtam :DDD

irkafirka 2010.07.06. 14:58:51

nagyon ráérsz, baszod... :-P

sing-lee 2010.07.06. 15:56:50

@díva naíva: khmm, az van hogy időnként nem minden publikus. Még így névtelenül sem...

díva naíva 2010.07.06. 16:06:31

@szingliman: micsoda gentlemanus, na ezt a részedet nem ismertem még :)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.06. 20:45:31

Jól van, jól nyomod! :)
És az igazat, sok tekintetben, amivel én is egyetértek...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.07. 07:07:13

Na asszem' mindenki leragadt a 3-as pontnál:-DDDDDDD

kozgaztanar 2010.07.07. 08:49:15

Incinek igaza van.

dobj már valami koncot a népnek! :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.07.07. 12:27:18

No, ez jó volt!!! Egyrészt mert teljesen egyetértek, másrészt mert jól emlékszem még az első előblogtalira... Sokat változtál, hál'istennek!
A gentlemanus meg azért az mert csendben van.

sing-lee 2010.07.07. 13:28:53

@kozgaztanar: nem lehet. És ezt most nem miattam. Viszont aki nagyon-nagyon figyelmes az ki tudja hámozni...csak ne találgassatok, arra úgy sem reagálok.
@hzizi: köszi, ez jól esett.

vagyok, aki vagyok... 2010.07.07. 18:20:50

most már elmondhatod, Szingli, nekem már úgyis mindegy...

aJeti 2010.07.10. 00:57:45

te szingli, találgatni ér? :D

aJeti 2010.07.10. 00:58:25

ja, most látom, hogy nem ér. :D
süti beállítások módosítása