Vagy dicsekszem :D

Szingli vagyok. Kurvájú'. Ha eddig nem lettem volna benne biztos akkor most azzá vált.

Tegnap együtt ebédeltem Picurral. Elég jól sikerült, kis túlzással rohannom kellett vissza melóba, mert bármilyen toleráns is a főnököm két órára eltűnni délben az nálunk sem mindennapos eset...de ahogy a bankos reklámban volt : "társaságban röpül az idő". Itt repült.

Aztán este folytattuk a Dunaparton. Na nem úgy de majdnem. Kis séta, andalgás, pokrócon leheveredés, összebújás...gerjedés...majdnem otthon kikötés. De csak majdnem. Közben Picur szinte szerelmet vall. És meg mit csinálok este?  A helyett hogy készülnék a mai randira - mert azért szóba került hogy ma onnan folytatjuk - beverek két sört és meccset nézek. Aztán alszom egyet, felkelek és semmi. Mintha nem is lett volna, mintha nem is rajta járt volna az eszem napokig...ami önmagában nem lenne baj, viszont azt hittem vele képes leszek normális kapcsolatra. Muhaha.

Most meg azon gondolkodok vajon hogy veszi majd a dolgot ha előadom neki. Nem akarom megbánani, viszont hülyíteni sem. Ha megmondom neki hogy hogyan is képzelem...szar lesz az tuti. Ha nem mondom meg akkor meg még megpróbálná az Álomnő effektust - mindig együtt, aztán  holvoltálmitcsináltálmikortalálkozunkmelyikünknélaludjunk...ejj nem kell ez nekem. Viszont ez szerelmes nőnek nem tudom mennyire vonzó hogy hetente kétszer összejövünk szex, pia, rakendroll aztán szevasz.

Mindenesetre érdekes estének nézek elébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr472201158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.05. 14:05:01

Hülye vagy. De legalább őszinte, ha tényleg el is mondod. Hajrá! :)

irkafirka 2010.08.05. 14:08:40

háááát, necces... azért 1hét után még sosem vallottam szerelmet, nekem kicsit gyorsnak tűnik, te legalább végre tudod, hogy mire van szükséged! hajrá, Szingli! tudod, csak, mai jólesik ;-)
@Enchantée: :-)

vagyok, aki vagyok... 2010.08.05. 15:57:50

kivételesen neked van igazad :)
egy hét után szerelem... az lehet persze, de akkor is kár kapkodni, különösen, ha féloldalas a dolog.
de talán nem kell rögtön elvágni ezt az egész dolgot. csak annyit kell jelezni, hogy nálad ez lassabban megy és meg nem lehet tudni, merrefelé... ha kellesz neki és megérti, lehet még belőle akármi is. ha meg nem, akkor tök mindegy...

sing-lee 2010.08.06. 13:45:47

@drej: asszem írok neked magánba :D

vagyok, aki vagyok... 2010.08.06. 13:56:39

@szingliman: he-he, nagyon bejött neked ez a blog :DD

irkafirka 2010.08.06. 17:56:09

@vagyok, aki vagyok...: höhöhö csak hogy Jeti szelleme is itt legyen... :-D

sing-lee 2010.08.10. 12:09:18

@drej: össze is tört a szívem...:)

aJeti 2010.08.11. 17:50:24

@drej: najóvan, már megijedtem hogy előbb lát a srác, mint én... :D

sing-lee 2010.08.13. 10:56:51

@aJeti: téged is rég láttalak. Jövő héten sör?

aJeti 2010.08.18. 07:17:36

@szingliman: az a baj, hogy közbejött valami. nem jó a ma, nagyon nem. sajnálom.
süti beállítások módosítása