mint a szög...

2010.08.06. 20:46

Megmondjam hogy mi a kedvenc reklámom? A Puskásos. Mert magyar. Olyan végre magyaros mert nem a FIgo mega többi külföldi buzi van benne.Jó a Dzsudzsákos is, de ő még arc.
Mert itten minden teli van azzal hogy nagymagyarország meg polgári aztán meg a picsát. Magyar? Mikor a csóri minisztériumi dolgozók akik azért szopták a faszt nyóc évig hogy jó élet legyen otthon most mehetnek dógozni, mert a fityeszes brigád úgy bassza ki őket mint a cicust szarni?? Tudomén...persze leszarom őket, a maszek világban úgyis éhenhalnak.

Kicsit be vagyok állva. Elmaradtadt a ma esti buli, eső vitte. De én azért alapoztam. És most meg pókerozok. Meg írok. Rohadt érzésem van mert csóri Picur nem tudja. Hogy már vége. De ez nem az én hibám. Ma rámüzent munkából hazafelé hogy beugrik egy puszira. Ami nem lett volna baj, de úgy nézett rám mintha Májkel Dszekszont látta volna eredetiben. Nem vagyok én hozászokva ehhez. Aztán meg nekiállt pörgetni mert ahhoz azért ért és alig tudtam lerázni. Hogy én hogy utálom magam ilyenkor...mert megígértem hogy vasárnap benézek hozzá. És menni fogok.

Most meg megy a Boomerang ezerrel. Gyakorolom az angolt...mert a kalózhajó kalóz nélkül olyan mitnt a bulvárlap a Csonka Pici nélkül ;-)

A hellboyban meg náciznak - nem kicsit nagyon
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr192204369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.08.07. 00:01:13

Csalódnék a női társadalomban, ha ilyen szöveggel vennéd le őket a lábukról, ugye nem, ugye nem, ugye nem :)))

Ha iszol, minek gondolkozol ilyen baromságokon? ha iszok, pont ilyenekre nem akarok gondolni...

sing-lee 2010.08.07. 19:36:01

@díva naíva: ment a tévé, onnan jött az ötlet :)
De nyugi, ma nem posztolok csak iszok...

díva naíva 2010.08.09. 00:06:40

@szingliman: posztolhatsz :) csak ne politizálj mááááá :))) meg ihatsz is ;) sőt még nőzhetsz is :))) tárva a világ kapuja, addig játssz, míg a kapu nem zárul :D

irkafirka 2010.08.09. 10:58:49

hogy te miken nem gondolkodsz piásan... :-O
süti beállítások módosítása