újra

2010.08.26. 13:56

Eszeme jutott Inci mondata, hogy csak akkor poszlolok amikor bajom van. Na most nincs.

Az ugye mostanság nyilvánvalóvá vált, hogy egy kis ideig társkeresőztem a nyáron. Több okom is volt rá amik a követketők :
- pókeron buktam negyvenezret a neten, gondoltam valamivel le kell kötnöm magam. Ez olcsóbb volt.
- baromira nyár van, Cimbi meg átment tanulógépbe ( ami én is voltam csak tavasszal ) aztán egyedül meg nem igazán megy a vadászat szórakozóhelyeken.
- vidéki baromi messze lakik, oda nem jutok el minden héten.

Na ilyen előzmények után regeltem egy ilyen oldalra. Leírom a tapasztalataimat, márcsak azért is hogy hátha átolvasom legközelebb mikor ilyen baromság jut az eszembe.

Először is a legszembetűnőbb hogy itt a nők nem keresnek. Csak várják hogy megtalálják őket. Ez engem rettenetesen zavart. Miért is? Mert az hittem ez társKERESŐ. Lófaszt. Férfiszemmel azt mondhatom hogy passzív nők gyülekezete akik a gazdagjóképűhelyespasira várnak aki persze macsó de miattuk majd házinyuszivá szelídül. Aha.

Illetve javítom magam, keresnek. Csak max annyi időset mint ők...vagy fiatalabbat. Ez nem is lenne gond, de amikor valaki negyven évesen hetvennek néz ki.. és sajnos a legtöbbjük baromira nem fért bele a "meg lehet vele valahol jelenni" kategóriába. Még a képeiken sem. Azokon a képeken amiken itt-ott rajta maradt a 2007-es/2008-as dátum...vazz, az minimum két év. Nem mondom, van aki nem változik, de a legtöbbjük...aztán mikor három levélváltás után mondom neki, hogy milyen jól néz ki és jön a válasz : "ja, aztóta híztam hat kilót de az semmi" - 165cm-hez, gondolhatod mennyire nem változott akkor??
Szóval ha újra onnan keresném az "igazit" akkor minimum öt év letagad, meg valami olyan két-három kép amiről diszkréten ordít hogy teli vagyok zsével. Ami ugyan nem igaz, de utólag majd megoldjuk. A fejemmel nem tudok mit kezdeni, hozott anyag, ott marad a kevésbé finnyás kategória mint célszemély.
Na ja a lóvé. Másfél hét után egy hirtelen ötlettől vezérelve kitöltöttem a havi kereset mezőt is. Mit mondjak, hirtelen háromszor annyi pozitív visszajelzést kaptam. Na nem az anyagiakra megyünk, mi?
A kevencem az lett mikor ezt olvasom : csak egyedi bemutatkozó levelekre válaszolok. Na bazz, amikor elmész buliba ott is csak azokkal ismerkedsz akik minimum önéletrajzzal jönnek?? Na az ilyenek nem is nagyon válaszoltak nekem ha öt sort írtam, ha ötvenet. Nem mintha bánnám.

Na a lényeg, hogy egy hónap után belefáradtam. Picur még onnan volt, mondjuk ő agyilag volt kicsit sok, de utána maradt még két esély. Vörös és Fekete, akiket már korábban említettem.
Vörös kicsit passzív volt eleinte, mostanság meg nagyon. Furcsa is volt, de gondoltam egy próbát megér. Talán össze is hoztuk volna ha ő is próbál egy kicsit jobban nyitni. Meg ha nincs Fekete. Mert ő volt az első számú jelölt.
Na ő aztán nem passzív. Egész szépen alakulnak vele a dolgok. Bár még az első randi várat magára - ha minden igaz akkor a hétvégéig - de emberileg is meg külsőre is nagyon ott van. Aztán ha vele sem jön össze a dolog akkor a netes keresőt minimum pár hónapig hanyagoljuk.
Húszezer már amúgy is visszajött pókerben, majd lekötöm magam azzal.
Meg különben is, hétfőn megyünk Cimbivel buliba.

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr842249500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.08.26. 16:58:54

@drej: okkkos. nagyon okos :D

aJeti 2010.08.26. 16:59:35

szingli, lenne egy üzleti ajánlatom.

kozgaztanar 2010.08.26. 19:06:12

szerintem Szingli túl sokat tud a nőkről. (az ember, aki túl sokat tudott)
szóval szólni kéne az MIB-s villantóknak, hogy villantsák le kicsit, mert így nem tud rácsodálkozni a női nemre. rácsodálkozás nélkül persze lehet élni, de a szerelem elengedhetetlen (alap)feltétele az őszinte, gyermeki rácsodálkozás

(ez kicsit hamvasbélás lett, pedig nem is)

irkafirka 2010.08.27. 08:38:47

"Leírom a tapasztalataimat, márcsak azért is hogy hátha átolvasom legközelebb mikor ilyen baromság jut az eszembe." :-D

sing-lee 2010.08.27. 15:13:34

@aJeti: na persze, sörözni sem jöttél :)
Ahogy Maverick megmondta : akkor higyjél nőnek ha ló legel a sírján :DD
@kozgaztanar: az a villantós szokott lenni, buli után egy csomó minden eltűnik...csak rövid időtartalomra van állítva :D
@drej: mondtam, ha ez bukta akkor szünet

aJeti 2010.08.28. 18:51:59

@szingliman: és persze nem veszel komolyan, pedig nem viccelek. nem mentem sörözni, de még mehetek.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.08.30. 06:25:50

Nagyon jó kis írás...megy ez így is, na látod:-D
Csípem hogy így vágod a csajokat...bár biztos hord még a föld a hátán olyat, akin meg tudnál lepődni:-D (pozitívan), de hát az meg olyan mint a ritka holló:-(

Te 40-et buktál pókeren? Normális vagy te? Mért nem szálltál ki 20nál? Atya ég....:-DDDDDDDD

sing-lee 2010.08.30. 12:49:01

@Incifinci: 20-nál nem kiszállunk hanem nekiállunk visszanyerni :) Ne ez itt nem jött be...
@aJeti: oks, valamikor pótolunk...

aJeti 2010.09.03. 09:04:01

@szingliman: najóvan. ezismegvót. :D

díva naíva 2010.09.06. 21:52:51

na, ezeket végigolvasva, mikor társkergetőztem, friss fotót raktam fel, nem tagadtam fel-le kilókat, gyerekeket, nem kerestem fiatalabb pasik társaságát, nem néztem se lóvét, se kocsit és még kezdeményeztem is, ha épp ahhoz volt kedvem, úúúúúúúristen nő vagyok??? :))

sing-lee 2010.09.09. 23:30:57

@aJeti: ;-)
@díva naíva: na ja, de rólad lemaradtam :)

díva naíva 2010.09.11. 22:10:10

@szingliman: hát le :) de szerintem nem vagyok alien :)
süti beállítások módosítása