megint ősz

2010.09.09. 23:29

Nem tudok aludni. Egyrészt mert a héten ügyeletes vagyok és nem hagynak, másrészt meg a hülye gondolataim miatt.
Olyan szinten leagyasodtam, hogy vennem kellett egy üveg unikomot altatónak, mert ha nincs meló sem tudok mostanában éjfél előtt aludni. Pedig vannak mormoták akik nemrég még jöhettek volna a receptért.

Vajon mitől lehet ez? Annyira megszoktam volna a társas életet hogy anélkül zokni vagyok? Érdekes mód, a napokban két nő keresett meg.
Az egyik picur volt. Nagyon óvatosan puhatolózott a hogylétem felől, nem mondom elsőre beindult a fantáziám, de lebeszéltem magam a dologról. Nem akarom hülyíteni, de hosszútávra képtelen lennék tervezni vele. Szóval leráztam.
A másik meg az ex...vele teljesen más volt a téma. Kicsit maga alatt van, az aktuális pasiját mesélte vagy fél órát. Kérdeztem hogy miért nekem mondja? Hát mert a környezete olyan furcsa, nincs akivel normálisan tudna erről beszélni. Érdekes mód nem csak ő érzi ezt. Én sem tudok a mindennapi ismerőseimmel ilyesmikről beszélni, valahogy nem olyanok. Cimbi talán egy kicsit, de vele mindig egy kicsit másfelé megy a téma...mellesleg ő sem pesti.
Eszembe jutott hogy ez vajon miért van? Vidékről jöttünk fel, ott mások az emberek az tény, de ennyire? Már évek óta itt élünk és egyáltalán nem érzem hogy kilógnánk a közegből. Mégis akiket megismerek azokkal nagyon ritkán jutunk el odáig hogy
érzelmekről beszélgessünk.

Az is tény hogy kevés embert ismerek és nem is járok túl sokat társaságba. Leszoktam róla. Nem is hiányzik. Persze ha van valami buli vagy akármi akkor szívesen megyek, csak nem mindegy kivel. És elég sok emberben csalódtam, szóval nem nagy a választék. Asszem az ősz megint önmagamról fog szólni.

Elálmosodtam. Lehet hogy csak az írás hiányzott?

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr632284780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.09.10. 09:14:22

jé! visszajött Szingli...
én így szeretlek :)

irkafirka 2010.09.10. 10:42:04

hát én vidéki vagyok ;-) de épp írni akarok róla, hogy mennyire elszoktam a beszélgetéstől, és mennyire hiányzik ez nekem, szóval megértelek

díva naíva 2010.09.11. 22:13:51

@vagyok, aki vagyok...: na, pont erre gondoltam én is... visszatért a régi szingli és kicsit sem bánom :)

aJeti 2010.09.12. 21:56:42

kár hogy kitörölted a tavalyi blogrészt.
süti beállítások módosítása