Alakul

2010.09.23. 13:24

Az életem. Mert érdekes mód elegem lett egy kicsit a kicsapongásokból. Erre akkor jöttem rá igazán amikor kedden felhívott Clio.
Nemrég baszogtattam a gépét, mert panaszkodott hogy lassú...öreg jószág, sokat nem lehetett kezdeni vele(mármint a gép), de közben dumáltunk. Azán annyi, eljöttem, most meg hívott. Azt hittem megint a gép miatt. Aztán kibökte hogy felugrana hozzám valamikor mert a pasija elutazott és nosztalgiázzunk. Rábólintottam aztán elgondolkodtam a dolgon. És lemondtam. Ahogy kolleginát is hanyagolom. Egyszerűen nem kell.

Inkább vagyok egyedül most amíg nem jön össze valami normális kapcsolat. Amivel végre elkezdhetek tervezni, meg talán újra normálisan élni. Meg ugye Dorka...lehet hogy sikerül rendbehozni. A vasárnap egész jó volt együtt, persze még húzta az időt. Adtam neki három napot, tegnap ráüzentem hogy mizu...erre kérdezte hogy szombaton van-e kedvem összefutni? Valahogy majd szabaddá teszem magam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr492317818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.09.24. 12:30:39

Múlt héten én is így voltam. Elég a kicsapongásokból. Még tegnapelőtt is. Ma megint kalandpárti vagyok! Holnap gondolom ismét hiányozni fog az érzelmi kiegyensúlyozottság, biztonság, esti ölelés...stb.

Szép szombatot! ;)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.24. 19:01:01

na, ezt most örömmel olvastam
Lassan csitulnak a dolgok :)

díva naíva 2010.09.27. 15:57:05

örülök, hogy megtaláltad a nekedvaló utat, nem tetszett ez a fene nagy lázadás...
süti beállítások módosítása